[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
/8 : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 21:45

/8

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

/8

Berichtdoor Patrick1965 » 06 dec 2012, 13:32

Klant meldt me het wegmoeten bij een overleden familielid van een olijfgroene /8 200D van 1976 met
60.000 km. op de teller en 20 jaar geen daglicht meer gezien, verstopt onder een partij dekens. Naar het schijnt in perfecte staat. Iemand een idee of dit nog iets kan opbrengen op de markt ?
Een Mercedes is geen Citroën, maar een Citroën is ook geen Mercedes
Patrick1965
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1969
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: /8

Berichtdoor Quinten » 06 dec 2012, 13:43

Als de wagen precies aan je beschrijving voldoet is hij natuurlijk een leuk bedrag waard,.. elke historische Mercedes in perfecte staat is geld waard.
Quinten

Berichtdoor Patrick1965 » 06 dec 2012, 15:53

Maar wat bedrag staat er tegenover om een auto na 20 jaar stilstand weer rijvaardig te maken..... Zal eens een kijkje gaan nemen en die perfecte staat eens aan de realiteit toetsen.
Een Mercedes is geen Citroën, maar een Citroën is ook geen Mercedes
Patrick1965
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1969

Berichtdoor Quinten » 06 dec 2012, 15:59

Ik denk dat het rijklaar maken van een in zeer goede staat verkerende /8 minder kost dan de bodem laten lassen van een slechte ;)

Ik zal als ik jou was toch goed naar originaliteit gaan kijken, als de wagen in een goede fabrieks originele staat verkeerd kunnen sommige leden dat zo via duidelijke foto's zien.
Quinten

Berichtdoor MJW123 » 06 dec 2012, 16:56

Patrick,

Als je bent wezen kijken en een bedrag weet wil ik misschien wel komen kijken om hem te kopen of door te spelen aan iemand van de w114w115 club Nederland want daar ben ik lid van.

Hoor graag van je.
Vriendelijke groet,
Mark
Vriendelijke groet,
Mark
MJW123
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1964

Keer terug naar Van alles en nog wat....