[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Moeilijk!! : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 16:22

Moeilijk!!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Moeilijk!!

Berichtdoor Marantz2216 » 12 dec 2012, 18:10

Beste medebenzers,

Een vraag aan allen.

Ik ben werkzaam als zzp'er en heb 2 wagens in mijn bezit. Een W123 240TD uit 1983 en een Berlingo 1.9 diesel uit 2000.

Mijn overweging om kosten te besparen is van 2 naar 1 auto te gaan. Zou ik de Berlingo weg doen, heb ik dakdragers of een imperiaal nodig voor op mijn W123. Deze moet dan wel 2 ladders kunnen dragen, samen zo'n 60 tot 80 kg.

Wie van jullie weet of dit mogelijk is en welke dakdragers of imperiaal ik moet hebben? Zou een universele imperiaal ook kunnen?

Anderzijds zou ik 2 auto's willen inruilen voor een andere auto die te gebruiken is voor zowel privé als zakelijk. Wat ik van jullie zou willen weten is, hoeveel mijn W123 nog waard is. Deze is geïmporteerd uit het oostblok en heeft inmiddels de 300.000 km overschreden. De vorige eigenaar heeft hem helemaal technisch in orde gemaakt, in 2011. Hier en daar zitten wat minuscule roestplekjes, maar dat mag de pret niet drukken. Voor de rest rijdt ie goed. Er zit nog een half jaar APK op.

Ik wacht met smart op jullie reacties. :D
Bijlagen
081.2.jpg
081.2.jpg (282.8 KiB)
GEDC1400(2).jpg
GEDC1400(2).jpg (382.21 KiB)
GEDC1399(2).jpg
GEDC1399(2).jpg (369.83 KiB)
GEDC1431 (2).jpg
GEDC1431 (2).jpg (303.17 KiB)
065.2.jpg
065.2.jpg (160.19 KiB)
Marantz2216
Junior Boarder
Junior Boarder