250petrolgrun schrijft:
En ik weiger gewoon om op LPG te gaan rijden. Tja... Clubleden ik weet het, ik ben eigewijs. Ik ben een soort sponser van de overheid op deze mannier:pinch:
Ik zie Ome Gerrit Zalm al lachen als ik mijn pin pas er doorhaal bij de SHELL weer even voor €90,- V-Power benzine er in laten lopen:blush:
Maar ik kan het wel verklaren hoor: Ik ben eens naar zo'n LPG inbouwer geweest en wat dachten jullie dat ie zei? Ik maak wel een gat hier en knip een gat daar en boor hier nog wel een paar gaten:ohmy:
Toen zei ik op z'n HAAGS: Weet je wat jij kan? Jij ken aan 't GAS:evil: mijn Benz is geen kaas daar ga je geen gate in maken:S ben je nou helemaal.....en hij rekende ook nog eens €1800,- met oliedruppelaar voor de kleppen....???
Dus toen reed ik daar vol gas de straat uit en de €uro's vlogen me demper weer uit met die actie:pinch:
Dit was weer mijn verhaal groet Arno, uit de Hofstad:whistle:[/quote]
Zeg Arno, als je een goede gasboer hebt doet dit netjes en zonder een gate kaas van je Benz te maken.
Er zijn goede flenze die je tussen het luchtfilter en inlaatspruitstuk kunt plaatsen.
Hoef je echt geen gaten voor te boren.
Daarbij komt dat een speciale druppelaar voor €100,00 wel is betaald, dus dat hoeft je ook niet te nekken.
Het inbouwen moet toch voor uiterlijk €1200,00 te doen zijn.
Is nog veel geld, maar met een verbruik van 1:5,5 heb je dit snel terug verdiend.
Bereken het toch nog maar eens.
Groetnis Út Fryslan. Jan.