Graag gedaan, Karel!
Een kleine aanvulling in mijn CV ervaringen en dus een laatste tip over het repareren van je CV:
Mijn rechter voordeur had lekkage dus die gemaakt.
Om mijn blijdschap te delen heb ik de andere rubbertjes aan W123 clubleden verkocht en eentje zelf gehouden.
als je 1 rubbertje vervangen is dat je sterkste schakel. dus ben je blij dat je deuren telkens weer opengaan.
echter, de andere rubbertjes in de deuren zijn nog steeds 20-25 jaar oud dus die zijn ook verzwakt.
het vervangen rubber is stevig dus die kan de opgebouwde druk van de vacuumpomp aan. het systeem is weer gemaakt dus er staat weer druk op het systeem.
Nadat ik mijn andere rubbertjes had verzonden kreeg ik wederom lekkage, nu rechts achter.
De tip: koop een setje rubbers (boschnr 3340 552 025) van 5 rubbers en hou ze allemaal, de rest gaat dan ook daarna kapot. Maar ja, if it ain't broken don't fix it. Dus per keer afwachten welk rubbertje dan weer kapot gaat. Een voordeel: je analyse waar het lek zit gaat steeds sneller
Het genot blijft groot als je niet alle deuren langs hoeft te lopen maar ze allemaal gewoon dichtgaan.
Groets,
Mercedennis