[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Joke : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 13:29

Joke

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Joke

Berichtdoor Joke » 26 dec 2012, 15:47

Hallo,

Al 10 jaar rijden mijn partner en ik in onze Mercedes Benz 230TE. We wonen in Den Bosch en brengen onze auto trouw elk jaar voor onderhoud/grote beurt naar Automotiv in Ulft. Het is een heerlijke auto, trouw en een beauty. Maar helaas is ook onze auto gegrepen door de pekel en is de roest behoorlijk toegeslagen. Dat wordt het eerstvolgende project...niet fijn maar hoogst noodzakelijk. Verder is de auto namelijk in een hele goede staat.
Ik ben op deze site beland, nadat onze auto gekeurd werd (en binnen half uur goedgekeurd!) en ik geattendeerd werd op het vervangen van de kachelmotor. Deze maakt een hoop herrie. En ook ik, als handige vrouw, zou dat klusje kunnen klaren. En ja hoor, ik heb de kachelmotor gevonden en gedemonteerd. Toen zag ik idd dat deze vervangen moest worden. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe kachel en op jullie site uitgekomen. Al veel gelezen en dan wordt mijn liefde voor de Mercedes weer aangewakkerd...

groeten
Joke
Joke
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1971
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: Joke

Berichtdoor Mark300DT » 26 dec 2012, 16:04

Welkom op het forum.

Wij zijn gek op foto's dus zet even wat foto's van je Mb hier.

Misschien heeft iemand hier op het forum nog een kachel motor anders zijn er genoeg demontage bedrijven die je even kunt bellen.

oa.

Jan van Dijk in Someren
Mercedes Only in Hapert
Mercedes Demontage in Hilversum

zie ook : http://mercedes-w123.startpagina.nl/

Een mooie pagina met alles onder de knop voor een W123, gemaakt door een forum lid.

Groet Mark

Groet Mark
if it's not broke fix it until it is
Mark300DT
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300DT
Bouwjaar: 1971
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: