[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Semih : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 16:21

Semih

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Semih

Berichtdoor Seemiih2 » 04 jan 2013, 00:08

Hallo,

Ik ben 19 jaar en ben van een 500SEC overgestapt naar een 230CE coupe 4 cilinder.
Van Duitsland ingevoerd, de motor was al gereviseerd en de uitlaat was lek als een mandje en de v snaar en dynamo riem piepte als een olifant,alles netjes gerapareerd en Apk gedaan. Maar er zijn nog minpuntjes zoals de elektrische ramen niet werken en de deurvergrendeling niet naar behoren en de achterspeakers en airco bedradingen heb ik los zonder aansluiting gezien, ik vraag of iemand mij kan helpen. En interieur ook wat moet gebeuren zoals de dashboard ligt barsten die ik met polymax dicht heb gedaan, en ik zoek een passend armsteun.

Iemand die kan helpen en-of tips/reactie/mening heeft voor mijn auto?

Gr,

Semih :D
Bijlagen
2012-07-09 11.33.42 kopie.jpg
2012-07-09 11.33.42 kopie.jpg (77.46 KiB)
2012-07-09 11.31.31 kopie.jpg
2012-07-09 11.31.31 kopie.jpg (51.54 KiB)
2012-07-09 11.35.11 kopie.jpg
2012-07-09 11.35.11 kopie.jpg (74.21 KiB)
Seemiih2
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230CE
Bouwjaar: 1969
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: Semih

Berichtdoor Mercedes200 » 04 jan 2013, 12:03

Wat een prachtige coupé! Schitterende kleur ook. Maar van een 500SEC naar een 230CE, dat moet je toch is uitleggen. Wat die elektrische ramen betreft zou ik eerst kijken naar de schakelaars, vaak is het dan al opgelost. Over de deurvergrendeling zijn hier wel wat topics te vinden, voor zover ik weet is het best een ingewikkeld systeem.

Succes! gr uit Zeeland
Mercedes200
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230
Bouwjaar: 1970
LPG: Ja

Berichtdoor Toontje » 04 jan 2013, 13:29

ziet er mooi uit zo op het eerste zicht
vind het altijd wel makkelijk als je vermeld waar je woond dan kan ik makkelijker zeggen kom maar ff langs dan kijken we wel ff
groetjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Ralf T » 04 jan 2013, 14:32

Welkom op het forum, Semih! In de basis ziet je coupé er keurig uit. Ik kan je helaas niet helpen met de problemen, maar wens je wel veel succes om 'm weer in goede staat te krijgen.
Ralf T
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee

Berichtdoor Quinten » 04 jan 2013, 17:23

Wow dat is een stoere coupé en sjiek tegelijk B)

Welkom bij de club.
Quinten

Berichtdoor Jon » 04 jan 2013, 17:43

Welkom,

dat lijkt een fraaie coupë te zijn, ook mooi interieur!
Jon
Liever een Pruis dan een Prius!
Ik denk, dus ik Benz..!
Jon
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee

Berichtdoor SKnepper » 22 jan 2013, 22:27

Welkom Semih. Het ziet er zeer gelikt uit zowel van buiten als binnen idd. Zeker een import?
De centraal deurvergrendeling is wel ingewikkeld met al die rubber slangen die kunnen gaan lekken als een maantje als ze uitdrogen of verteren. Dat heb ik met mijn bolide en ik ben er een tijdje mee bezig om het voor elkaar te krijgen. Ik heb een uitleg (in het engels) over hoe je aan de slag mee kunnen, en er zijn meerdere topics te vinden daarover. Dus, genoeg leesvoer daarover.
Groeten,
Sean
Je zult me niet breken, en mijn 200 automatisch ook niet :).
SKnepper
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1969

Keer terug naar Even voorstellen