We zijn weer wat verder. Er zijn een aantal lampjes kapot gegaan en vervangen. De koplampen blijken los te zitten en moeten dus nog worden vastgezet anders klopt de afstelling niet. Irritant.
Wat pas echt irritant was, was toen ik afgelopen week bij mijn werk in utrecht aankwam, mijn raampje opendeed om de poort open te maken en vervolgens het raam niet meer dicht kreeg...
Ik heb op de parkeerplaats bij mijn werk nog even snel het deurpaneel eraf gehaald maar kon zo snel de boel niet fixen.
Het regende die dag flink, dus er zat niks anders op dan weer terug naar Amersfoort te keren. Met het raam open. In de regen. Dat is koud, kan ik je verzekeren.
De auto toch maar meteen bij de garage achter gelaten. Hij is vandaag weer terug, maar ze hebben het gehele mechanisme vervangen, wat me een flinke duit zal gaan kosten. Maar het raam kan weer dicht! En ach, na 28 jaar kan zoiets een keer kapot gaan.
Verder blijft het een fijne wagen. Ook dagelijks goed in te zetten en hij komt nog prima mee met de rest van het verkeer. (zeker op de drukke wegen in mijn omgeving, waar je toch nooit echt haast moet hebben
)