[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
MJW123 : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 15:24

MJW123

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

MJW123

Berichtdoor MJW123 » 09 jan 2013, 14:14

Beste medeforumleden,

Ik ben Mark Jonkers en kom uit Geffen ( klein plaatsje bij Oss ).
Al jaren Mercedes liefhebber en deze liefde is begonnen zoals bij vele van jullie omdat mijn vader Mercedes ( W115 en W123 ) reed toen ik klein was. Nadien is de liefde ook naar andere modellen met de ster uitgebreid en is het een beetje uit de hand gelopen. Gelukkig blijft het vooralsnog beperkt tot naoorloogse modellen en dan tot en met de W124 en de W201.

Momenteel in het bezit van een W123 240 diesel sedan van 1984 en een T 240 diesel van 1984.
( foto's volgen als het beter weer is )

Groeten,
Mark
Vriendelijke groet,
Mark
MJW123
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1964
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: MJW123

Berichtdoor Sterretje1968 » 09 jan 2013, 23:42

Hoi Mark,

Welkom. :)
Sterretje1968

Berichtdoor Ronald300D » 10 jan 2013, 02:43

Hoi Mark,

Welkom op het forum.
Ik ben ook als kind geïnfecteerd geraakt door het W123-virus. :oops:
In mijn toenmalige straat (Pater Brugmanstraat) in Nijmegen zat een Mercedealer, van de Laar.
Hier kon ik me heerlijk vergapen aan de allernieuwste Mercedessen.
Mijn vader reedt destijds nieuwe Vauxals of Peugeots, dus daar heb ik het niet van :unsure:
Ik rij nu zo'n 20 jaar Mercedes.
Vanaf diverse W201, W124, W126, W202 en W210 ben ik nu enkele jaren fan van de W123 omdat je hier nog goed zelf aan kan (leren) sleutelen. :woohoo:
Daarnaast ben ik een liefhebber van de dieslemotor en heb 2 sedan's (300D).
Als ik groot ben wil ik een 300TD :lol:
Bedankt voor het voorstellen want dan heb ik een iets beter beeld van je :whistle:
Tot ziens!

Ronald
Ronald300D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1968
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Jon » 10 jan 2013, 20:57

Hallo Mark.

Laat me jou dan op dit forum ook maar welkom heten met jouw mooie automobielen ;) ;)

Groet JON
Jon
Liever een Pruis dan een Prius!
Ik denk, dus ik Benz..!
Jon
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230
Bouwjaar: 1966