[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Aaike64 : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 12:44

Aaike64

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Aaike64

Berichtdoor Aaike64 » 13 jan 2013, 20:54

Hallo, ik ben Arie van Bezooijen, 48 jaar. Ben al bijna 27 jaar werkzaam bij de NS, en nu als Operationeel Manager tussen Vlissingen - Tilburg - Leiden - Gouda. Verder heb ik een leuke vriendin :P en een tweeling van 16 jaar.
Ben sinds anderhalf jaar in bezit van een mooie MB W-123 type 280-E.
Heb deze gekocht bij Oldtimermercedes in Westervoort. Auto had toen 126.000 op de teller en nu ruim 128.000. Tsja, met nog 3 auto's voor de deur waarvan de MB binnen mag staan pak ik 'm alleen voor leuke tourritjes. Naast de MB zijn we in bezit van een geweldige OPEL Zafira type -2 met alles er op en er aan, een AUDI 80 cabrio en een Suzuki Wagon R+. Ook staan er 2 motors in de schuur en ben ik samen met mijn beste maat een Checker Marathon van 1968 aan het restaureren, alleen is dat een meerjaren project.
Toen ik 18 was en net mijn rijbewijs had, had mijn oudste zus met haar man een W-123 200-E. Ik mocht er in Spanje ook een paar keer in rijden en was meteen verkocht. Mijn vader rijdt nu ruim 50 jaar OPEL en heeft mij ook aangestoken maar die W-123 liet me maar niet los. Ondanks dat virus kocht ik met mijn ex enkele jaren geleden een MB W-108 type 280-E, veel te veel werk aan en met veel verlies weer verkocht. Nu de W-123 er is, en in deze staat blijft ie ook voor lange tijd ! Auto is technisch heel goed in orde en spuit nog weg met z'n 177 paardjes. Binnen heb ik wat hout in het dashboard toegevoegd en heb ik een houten pook en stuur. De lak is redelijk mooi, alleen de motorkap en achterklep zijn ooit eens gereinigd met een schuursponsje denk ik, au au au. Auto loopt alleen op benzine (volle tank rond de 130 euro...) en gaat ook niet op gas lopen. :D
Aaike64
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1964
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Arie van Bezooijen

Berichtdoor Sneuper2000 » 13 jan 2013, 21:15

welkom,

Wij rijden MB 200D veel plezier met de Benz!

Groetjes Ronald van der Meer
Sneuper2000
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1970

Berichtdoor Jon » 13 jan 2013, 21:21

Welkom hier, heerlijk die 280ers!

Groet Jon
Jon
Liever een Pruis dan een Prius!
Ik denk, dus ik Benz..!
Jon
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230
Bouwjaar: 1966
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor 300TD W123 » 13 jan 2013, 21:30

Hallo Arie,

Welkom op bij onze mooie club. Heb je vragen stel ze gerust, hoe duidelijker, hoe beter de experts hier antwoord kunnen geven. Verder veel plezier op het forum en met de Benz.

Groet Mark
300TD W123

Berichtdoor Ralf T » 13 jan 2013, 23:14

Welkom op het forum!
Ralf T
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Re: Aaike64

Berichtdoor Timmeke » 15 jan 2013, 21:58

Hee Oompje !

Welkom op het W123 forum. Geweldige club mensen hier met verstand van zaken. Heb dankzij dit forum al een aantal kleine reparaties zelf uit kunnen voeren.. Have funn. Timmeke.
Liever 1 Benz onder je kont, dan geen kont..
Timmeke
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1968

Re: Aaike64

Berichtdoor Aliantjuh » 15 jan 2013, 22:06

welkom hier op het forum!

fotos???