[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Selen : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 16:35

Selen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Selen

Berichtdoor Selen » 20 jan 2013, 21:45

Hallo,

ik ben christophe, nieuw opt forum! Ik ben nog niet in het bezit van een Mercedes oldtimer maar ik ben wel aan het uikijken om er 1 te kopen. Momenteel hebben we er een aantal op het oog en de voorkeur gaat uit naar een W123 kombi van 1983 :-) ik heb al een topic opgestart om ongeveer de waarde te kennen van deze wagen aangezien ik eigelijk nog een leek ben op dit vlak.

Ik heb vroeger altijd kevers gehad, vw's dus en heb er nu nog altijd 1 maar Mercedes is en blijft een klassewagen vind ik. Zeker de oldtimers!

Binnenkort zullen jullie hopelijk dan wel meer van mij horen en hopelijk ook binnenkort een foto van de nieuwe aanwinst

groeten

christophe
Selen
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Selen

Berichtdoor Sterretje1968 » 20 jan 2013, 21:49

Hoi Christophe,

Welkom.

Succes met je zoektocht en denk eraan, koop met je verstand, niet met je hart. :)
Sterretje1968

Re: Selen

Berichtdoor Ralf T » 21 jan 2013, 12:59

Welkom en succes met de zoektocht, Christophe!
Ralf T
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Even voorstellen