[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
SanderDTCH : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 16:01

SanderDTCH

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

SanderDTCH

Berichtdoor SanderDTCH » 24 jan 2013, 19:52

Ook hallo mede benzers en zeker als het om de sterren gaat :grin: .Ik ben Sander en groot fan en niet in het bezit van de W123 maar van de W124 maar vind het leuk om alles lekker door te bladeren wat betreft de forums en waar iedereen lekker mee bezig is en nuttige info en uiteraart om mee te lezen. :)

Groeten Sander
Bijlagen
DSC02349.JPG
Mijn W124
DSC02349.JPG (73.39 KiB)
Laatst bijgewerkt door SanderDTCH op 24 jan 2013, 23:55, in totaal 1 keer bewerkt.
SanderDTCH
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1974
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Even voorstellen:Sander

Berichtdoor SKnepper » 24 jan 2013, 20:34

Welkom Sander. Leuk om nog een liefhebber erbij te hebben. Zijn er foto's soms beschikbaar van de W124?
Laatst bijgewerkt door SKnepper op 24 jan 2013, 21:32, in totaal 3 keer bewerkt.
Groeten,
Sean
Je zult me niet breken, en mijn 200 automatisch ook niet :).
SKnepper
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1969
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Even voorstellen:Sander

Berichtdoor Quinten » 24 jan 2013, 20:50

Hoi Sander welkom op het W123 ;)

Met de W123 is het voor mij allemaal begonnen met Mercedes rijden, en heeft er voor gezorgd dat ik daarna bijna onafgebroken Mercedes ben blijven rijden.
Quinten

Keer terug naar Even voorstellen