Beste W123 mensen,
Hier moet ik toch even iets over kwijt.
1200€
Twee jaar geleden was ik op zoek naar mijn eerste 300TD en zag op internet/autotrader een zwaar verwaarloosde brandweer rode 300TD staan, met zelf erin geschroefde sunroof van glas, te koop voor 1200 euro... Helaas was ik net te laat.
4500€
Ik zocht verder want wilde graag een 300TD.... Ik kwam bij Alveo auto in arnhem. Een vriendelijke jongeman, die een aantal S123 ofwel W123 stations had staan. He! Daar stond de rode 300TD te koop, nog geheel vervallen, slechte wielkasten en dof qua lak...
De man/ ondernemer gaf aan dat hij een aantal mensen in dienst had die autos opknapten. Nieuwe sierlijsten, herstelwerkzaamheden voor de wielkasten en andere slechte plekken en daarna opnieuw spuiten. Een maand later kon ik de auto kopen voor: 4500€
De ondernemer was er heel eerlijk in.
5500€
Nu een jaar later kijk ik weer eens op autotrader. Zie ik daar toch echt weer de zelfde 300TD in brandweer rood staan. KM stand klopt, en ook dat rare oval glazen schuifdak. Echter, nu weer voor 1000€ euro duurder.
Och, arme koper, ik hoop echt dat deze verkoper lang met deze auto blijft zitten.
Blijf goed opletten, beste W123 rijders!
groet,
Mercedennis
PS voor de gene die hem toch wil kopen, kijk op:
http://zoek.autotrader.nl/www/classic_a ... 232914487#