Hallo
Ik zal me eerst even voorstellen;
Ben Alex 35 jaar uit den haag
Na jaren lang bmw en vw te hebben gereden wil ik de overstap gaan maken naar een oldtimer Mercedes
Nou heb ik me oog laten vallen op een 230CE uit 1983 kleur beige apk tot april dit jaar en een kmstand van 147000 (beetje onlogish naar mijn idee) prijs t.e.a.b
Heb al diversen keren mail contact gehad met de eigenaar over de auto en die heeft mijn vertelt wat der aan de auto moet gebeuren, Wou zaterdag langs gaan om te kijken
Nou moet op een aantal plekjes de carrosserie opgeknapt worden, niet extreem wat hij me vertelt
Binnen is de bestuurdersstoel versleten en het hemeltje is kapot en bekleding moet op diversen plekken vast gezet worden
En motorisch moet die een beurtje hebben en bougiekabels slaan over
Dit is in mijn ogen nog te overzien of denken jullie daar anders over (graag wat advies)
Tevens zei hij dat er voor de aankomende keuring alleen 2 voorbanden gedaan moeten worden en uitlijnen ps; uitlijnen is geen keurings eis volgens mij?
Wie kan mijn adviezeren of dit een leuke basis is om mee te beginnen of wie kent deze 230CE?
Dan hoor ik het graag van jullie
Heb hier onder een link geplaats van de auto, heb nog meer foto's van de auto weet alleen niet hoe ik deze bij het bericht kan plaatsen
http://www.speurders.nl/overzicht/merce ... 83191.htmlHoop dat jullie enerzins een idee hebben gekregen over de Mercedes en dat jullie me advies en nuttige tips kunnen geven voor de aankoop en of die het waard is om te kopen en op te knappen