Is inderdaad nog een mooi coupeetje. Heb hem zo'n 4 maanden geleden vanuit Duitsland ingevoerd. Mijn broer, die in de buurt van Bonn woont had hem gespot.
Is geweest van een reeds overleden vrouw, geboren in 1916. Ze heeft hem zelf in '83 gekocht, vertroeteld en weinig bereden. De originele km stand stond op 104.000. Met complete onderhoudshistorie, documentatie van de Becker / Hirschmann antenne etc, alles was aanwezig. Heb nog wel 660 € BPM moeten schuiven,was een dure auto in die tijd al. Maar het was me het wel waard.
De auto is nog helemaal origineel.
Maar Vince, ik denk niet, dat er veel kans is, dat we elkaar zullen tegenkomen op de A2, want mijn vrouw rijdt er meestal in. Ze wordt op haar werk de 'deftige dame' genoemd.
Ik heb hem louter uit nostalgisch gevoel gekocht. Heb vanaf 1974 tot 1999 Mercedes gereden, vanaf de 200 (D) tot en met de 450 SEL,dit is de 13e in de rij. Deze blijft.
De nieuwere type mercedessen spreken mij niet meer zo aan.
Rij zelf dagelijks in een citroen cx 25 GTI van 1985. Teller staat op 365.000
Ik weetet, dit is vloeken in de kerk, maar ik ben voor het model gevallen.
Een totaal andere auto, die je anders moet waarderen. Veel comfort, maar wel storingsgevoelig. Weet inmiddels veel van deze auto om dit ongemak het hoofd te bieden. De W123 is zoveel makkelijker aan te sleutelen!
Bij deze een plaatje van mijn zwevend Frans tapijt.