Even voorstellen want ik ben voor het eerst actief hier op het Forum
Ik ben Richard woon en werk in amsterdam
Ik rij nu zo"n 3 jaar een bruin metalic 250 station waar de vorige duitse eigenaar een 280 carburateur blok in heeft gezet. Ik vind het een geweldige auto en wil hem graag op de weg houden maar al een tijdje slipt de automaat in zijn achteruit en dat is nu te gevaarlijk geworden om er nog mee door te rijden Ik had vorig jaar al een 2e hands bak gekocht bij MC sloop hilversum maar wegens tijd en plaatsgebrek hem er afgelopen weekend pas onder kunnen zetten en wat wil het feit dat deze bak helemaal niet achteruit gaat ..!?
Ik kan de bak niet meer omruilen ( te lang geleden ) dus ik moet of weer een andere 2e hands kopen ( niet echt zin in, anders wel nu van iemand die er ook mee gereden heeft ) of laten reviseren ( te duur voor mij ) of zelf de bak openhalen de en de rembanden/drukpen afstellen cq vervangen weet niet of dat te doen is? en daarom vraag ik om de WIS cd want in mijn data staat de automatenbak niet uitgelicht.
hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik sta nu vast op een brug bij vrienden en moet toch achteruit !
Vriendelijke groet Richard