[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Stich : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 15:16

Stich

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Stich

Berichtdoor Stich » 06 feb 2013, 11:32

Even voorstellen want ik ben voor het eerst actief hier op het Forum

Ik ben Richard woon en werk in amsterdam
Ik rij nu zo"n 3 jaar een bruin metalic 250 station waar de vorige duitse eigenaar een 280 carburateur blok in heeft gezet. Ik vind het een geweldige auto en wil hem graag op de weg houden maar al een tijdje slipt de automaat in zijn achteruit en dat is nu te gevaarlijk geworden om er nog mee door te rijden Ik had vorig jaar al een 2e hands bak gekocht bij MC sloop hilversum maar wegens tijd en plaatsgebrek hem er afgelopen weekend pas onder kunnen zetten en wat wil het feit dat deze bak helemaal niet achteruit gaat ..!? :(
Ik kan de bak niet meer omruilen ( te lang geleden ) dus ik moet of weer een andere 2e hands kopen ( niet echt zin in, anders wel nu van iemand die er ook mee gereden heeft ) of laten reviseren ( te duur voor mij ) of zelf de bak openhalen de en de rembanden/drukpen afstellen cq vervangen weet niet of dat te doen is? en daarom vraag ik om de WIS cd want in mijn data staat de automatenbak niet uitgelicht.
hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik sta nu vast op een brug bij vrienden en moet toch achteruit !

Vriendelijke groet Richard
Stich
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 250T
Bouwjaar: 1968
Automaat: Ja
LPG: Ja

Re: Stich

Berichtdoor Mark300DT » 06 feb 2013, 17:19

Welkom op het forum.

Ik denk dat je vraag beter in een nieuw topic kunt plaatsen onder techniek.

Andere selecties van de automaat werken wel goed ?
if it's not broke fix it until it is
Mark300DT
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300DT
Bouwjaar: 1971
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Stich

Berichtdoor Stich » 14 feb 2013, 11:18

We hebben de oplossing gevonden van het niet in zijn achteruitgaan van de ruilbak het was de afstelling van de remband. De bout hiervoor was een aantal slagen los gekomen? Dit is een afstelbout die aan de rechtervoorkant van je bak is gemonteerd .
Hij is bereikbaar vanaf de onderkant je moet alleen wel even de drukpen los halen en aan de kant hangen.
Nu kan je het geheel, wel even goed schoonmaken met ontvetter er weer erin draaien tot waar hij gezeten had, borgmoer aandraaien drukpen er weer in en gaan met die banaan .
Alles werkt weer en ik hoefde gelukkig geen andere automaatbak te monteren :-)

Thanks aan het forum waar ik de uitleg + foto's tegen kwam
Stich
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 250T
Bouwjaar: 1968
LPG: Ja

Keer terug naar Even voorstellen