Het beste is dat je een coupe vindt met alle motors en een kabelboom, knoppen en de hele reutemeteut.
Wat ook kan is gewoon een set kopen bij conrad en dan heb je enkel de achterste motoren nodig als origineel. Die conrad dingen krijg je er echt niet in achteraan. Gebruik even de zoekfunctie, ik heb over de plaatsing ervan ooit eens een topic gemaakt.
Dan moet je nog uitkijken voor een stuk zebrano/wortelhout, of hoe heet dat ander spul weer, als je de originele knoppen wilt. Een zebrano met niet originele (Conrad) knoppen komt binnenkort vrij hier
De Conrad kabelboom is aan te passen aan de MB, dat heeft geen twijfel, ik heb enkel mijn twijfels of er in de originele MB knoppen lampjes hebt. Maar dat weten we ook weer binnenkort.
Ook een interessant weetje is, dat als je geen CV hebt en geen elektrische ruiten, je moet zorgen voor de deur naar A-stijl overgangen, maar die zijn voor een paar € te krijgen bij MB, ik dacht iets van 3 € te hebben betaald.
+ je hebt nieuwe zijkaarten voor en achteraan njodig als je het echt AF wil maken.
Maar wel lekker confortabel die knoppies ipv die raamslingers
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans