[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Het is allemaal Mercedes. : Algemene vragen over jouw auto
Kom ik vanmiddag bij m'n auto op het werk staat alles op een grote bult.
Handig als je een camera in je telefoon hebt zitten.
Hadden ze in de bouwjaren nog niet.
ik heb mij een tijdje verdiept in (lijn)bussen; welke merken/soorten/modellen er waren enz.
In die tijd kwam ik erachter dat de Mercedes Integro (hier op het plaatje) toch wel één van de fijnste bussen is die Nederlandse busmaatschappijen gebruiken. Tip voor de meeste beenruimte: de stoelen net achter het rechtervoorwiel
Leuk Pieter, er zijn ook een heleboel busspotters.
Die doen niets anders dan alle bussen op de foto zetten.
Ze houden dan precies bij welke busnummers ze hebben gefotografeerd. Ik sta al in menig fotoboek.
Ik zelf zit altijd achter het stuur, en weet verder ook niet hoeveel beenruimte ergens zit.
Het zijn zeker de beste bussen om op te rijden.
Is toch weer een stukje Mercedes kwaliteit.
Wil je het beste, dan moet je Setra nemen, het Top merk van Mercedes.
op zich ben ik ook wel gecharmeerd (vooral van het geluid) van de VDL Berkhof Ambassador 200, maar dat komt tevens omdat VDL staat voor Van Der Leegte, zo heette mijn oma...het schijnt ook verre familie te zijn, dus die bus is toch een beetje 'eigen'
maare...die Berkhof herken ik uit duizenden alstie komt aanrijden...'zzzzooooeeeemmmmm'..dat doettie
de Citaro van Mercedes vind ik minder, die Setra ken ik niet...es ff googlen
edit: bedoel je echt een touringcar van Mercedes-Setra, of de (oudere) Setra bussen? lijkt mij oost-europees te zijn<br><br>Bericht gewijzigd door: Pieter, op: 2006/08/06 09:55
Hier ın Turkije zie je heel veel oude Mercedes bussen, OM602 gellof ık. schijnen toch wel erg goede bussen gewweest te zıjn uıt de jaren 60, ze staan op elke hoek!