Zo. Is dat verbruik ook even recht gezet
ik vraag me nu alleen wel af waar dat hardnekkige gerucht dan vandaan komt qua hoog verbruik van de 250.
Verder sluit ik me overigens aan bij het commentaar van Quinten. €.2000,- euro is leuk als het hobbymatige bestaat uit wat oppervlakkige roestplekjes anders is het al vlug veel geld. Voor wat gedegen en serieus laswerk (als je het uit moet besteden) ben je al vlug een hoop geld kwijt en dat kan de lol behoorlijk verprutsen.
Zelf ben ik een hele tijd op zoek geweest naar een T opknapper en ben geschrokken van alles wat er rond de €.1500,- werd aangeboden. Uiteindelijk een leuk en eerlijk 230TE projectje gevonden voor 800 eurootjes waarbij het laswerk wat nog gedaan moet worden ruim binnen het redelijke is gebleven. Nog een geldige APK, wat leuke extra's en een nog vrij mooi interieur. En omdat ik het laswerk grotendeels zelf doe is het ook financieel nog leuk te houden.
Dus..... kijk en vergelijk een hoop voordat je een besluit neemt. Het is ook handig om eerst goed na te denken (en even wat ritjes te maken) of je wel een benzine wil. Misschien is een diesel ook nog interessant. En denk even na over het klussen wat je aan wilt/kunt doen of wat misschien juist helemaal niet zoekt. Uiteindelijk is er dan best veel keuze.
De benzine kruipt waar het niet gaan kan.