Goede avond allemaal,
langs deze weg wil ik mij even voorstellen; mijn naam is Jos, uit Berkel-Enschot, onder de rook van Tilburg.
Sinds 4 jaar in het gelukkige bezit van een 84-er 230E, in de kleur Eibengruen.
De afgelopen jaren heb ik de sedan steeds een beetje beter in orde gebracht, ofschoon de auto eigenlijk in prima staat was. Niettemin heb ik wat kleinere gaatjes in de wielkasten bij laten werken en is de rechter steekas vernieuwd (homokineet versleten), de belangrijkste reparatie was een ingelopen nokkenas. Doch de laatste jaren (behoudens een achterdemper) is de auto fluitend door de apk gerold. Momenteel ca. 208.000 echte km.
Omdat het bloed kruipt waar het niet gaan kan, vond ik nodig om een lang gekoesterde wens in vervulling te laten gaan en ben ik sinds kort ook eigenaar van een blauwe 230CE. Deze staat op 238.000 km.
Aangezien de laatste nog her en der wat aandachtspuntjes heeft, ben ik sinds kort bezoeker van jullie site geworden en vandaar dit item in deze rubriek.
Ik hoop zo hier en daar op jullie site wat informatie te vergaren om de coupe beetje bij beetje in een mooie staat te krijgen.
Wellicht tot binnenkort.
Vriendelijke groet,
Jos.