[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
ervaring auto parts lemmer? : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 04:43

ervaring auto parts lemmer?

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

ervaring auto parts lemmer?

Berichtdoor Marc128 » 06 apr 2013, 11:39

Wie heeft ervaring met autoparts lemmer? Wil daar misschien de cilinder kop (W123 300TD) laten reviseren...
Marc128

Re: ervaring auto parts lemmmer?

Berichtdoor Peter77 » 06 apr 2013, 14:44

Hoi Marc,

Ik heb wel ervaring, ik kom er niet meer omdat ze te rommelig werken en het altijd anders is dan dat je verwacht en uiteindelijk ben je veel geld kwijt, de eigenaar is volgens mij niet eens echt een goede kenner, de Marokaanse medewerker die er 2 jaar geleden werkte had er volgens mij wel verstand van maar ik weet natuurlijk niet of die er nog werkt. Ik zou zeggen al je een andere optie heb bekijk die ook eventjes want dit is niet de beste. In kraggeburg zit ook een garage en ik weet dat die eigenaar ook liefhebber van Mercedes is, ik moet daar zelf ook snel eens heen. Ik moet even de naam opzoeken als je dit wil weten stuur maar een pm of mail.

Groeten Peter77
Peter77
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: ervaring auto parts lemmmer?

Berichtdoor Marc128 » 06 apr 2013, 15:38

ok bedankt. Ze hadden mij een ongelooflijk goedkoop voorstel gedaan voor koprevisie van 500 euro, inclusief montage en vervanging nokkenas/steuntjes. Zal je ff mailtje sturen.
Marc128

Keer terug naar Techniek