Hoi allemaal, ik ben nieuw hier.. Ik heb een paar weken geleden een 230TE gekocht en ben er erg blij mee, alleen is er een klein probleempje..
Ik heb (denk ik) alleen de garagesleutel gekregen van de vorige eigenaar.. Deuren en contact werkt prima, alleen kan ik de achterklep niet openkrijgen met de sleutel. De sleutel gaat er wel in, maar hij draait niet. (centrale vergrendeling doet het niet en dat hoeft van mij ook niet)
De sleutelboer hier op de hoek beweert dat het onmogelijk is dat de garagesleutel een ander profiel heeft, volgens hem moet het aan de baard liggen. (en hij is niet stom) Hij heeft wel een kopietje van deze sleutel gemaakt en die werkt goed, alleen (uiteraard) niet op de achterklep.
Nu kan ik wel een sleutel bij de dealer bestellen, maar als het slot van de achterklep een keer is vervangen of gewoon stuk is, dan is dat wel een dure gok.
Ik heb hier nieuwe-sleutels-t13508.html al gekeken, maar Ik zie het verschil tussen die sleutels niet goed .
Iemand enig idee hoe ik er achter kan komen wat ik voor sleutel heb en wat voor slot er in de kofferklep zit?