[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Wim Matsinger : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 13:17

Wim Matsinger

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Wim Matsinger

Berichtdoor Wim Matsinger » 08 apr 2013, 21:58

opnieuw voorstellen lijkt mij op zeker op zijn plaats..In 2007 reeds gedaan. maar ik kom niet meer ingelogd:
Zoals jullie zien heb ik nog steeds mijn 300D en mijn ouder berichten staat onder gebruikersnaam Wim Matsinger
de onderste foto is zoals ik haar kocht in 2007.
inmiddels staat mijn 300D in een eigen garage welke ik in 2011 kon aanschaffen bij mij in de straat. ( bijna 20K lichter maar dan heb je wat onroerend goed voor de toekomst) Momenteel wordt de 300D alleen nog maar voor de hobby gereden. Ze wordt nu APK klaar gemaakt (tankfilter vervangen, Fuseekogel, Motorsteunen, Pakking van de vacuumpomp en stuurhuis koppeling wordt vervangen!)

goed om weer terug te zijn. groeten wim :clap:

2007:
Beste W123 liefhebbers,

Even voorstellen,Ik ben wim matsinger en woon in lexmond, na met mijn broer een 280E te hebben aangeschaft in mei 2007 is het virus genesteld......
(wat een wagen die 280E.!) Nu word het tijd de spanjaard (Toledo TDI) op te ruimen. Dus 2 maanden geleden een 300D gekocht bij topklassiekers (hier kwam de 280 ook vandaan)ik rijd 35000 km per jaar dus ik ben benieuwd hoe de Benz het gaat houden. De 300D is in basis een goede auto, maar zit wel plaat werk aan en onderhoud, maar ik heb ook bewust een goedkopere klasse gekocht zodat ik de auto geheel naar mijn zin kan maken.
Ik heb ook geen haast want in het voorjaar wil ik haar pas af hebben.

Deze week gaat de auto naar de garage voor een nieuwe koppeling en wordt de auto keuringsklaar gemaakt. daarna op kenteken zetten in december en dan het plaatwerk aanpakken, wielkasten uitslijpen, deukjes er uit laten halen een laten spuiten. mijn moto is als je iets doet moet je het goed direct goed doen !!
Mijn stoelen zijn wel wat doorgezakt dus als iemand nog een goed bedrijf in de omgeving van utrecht hoor ik het graag... of tips om het zelf te doen..

ik spreek jullie wel op de forums
Bijlagen
IMG_2947-640.jpg
IMG_2947-640.jpg (103.84 KiB)
Wim Matsinger

Re: Wim Matsinger (back online)

Berichtdoor Quinten » 08 apr 2013, 22:06

Hoi Wim welcome back ! ;)

Lekker hoor zo'n 300D !

Als je even een PM stuurt naar sterretje1968-u1594/ dan wordt je oude inlog weer gefixt.
Quinten

Re: Wim Matsinger (back online)

Berichtdoor Wim Matsinger » 08 apr 2013, 22:14

bericht verzonden..thanks.
Bijlagen
voorkant 800600.jpg
voorkant 800600.jpg (328.46 KiB)
Wim Matsinger

Re: Wim Matsinger

Berichtdoor Sterretje1968 » 09 apr 2013, 00:22

Geregeld, welkom terug.
Sterretje1968

Berichtdoor Ralf T » 10 apr 2013, 15:54

Welkom terug! Prachtige auto, hoor.
Ralf T
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Wim Matsinger » 11 apr 2013, 09:38

Ja en hopenlijk is ze deze week weer APK en technisch weer 100%.
Daarna zal er toch flink na de laatste herstelwerkzaamheden 2007 aan het plaatwerk moeten gebeuren.

Maar dat wordt denk ik najaar
Wim Matsinger

Keer terug naar Even voorstellen