[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Ruben 83 : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 09:39

Ruben 83

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Ruben 83

Berichtdoor Ruben 83 » 15 apr 2013, 16:14

Sinds kort ben ik lid van het Mercedes forum. Ben zo brutaal geweest een technische vraag te stellen voordat ik mij langs deze weg had voorgesteld. In dit eerste bericht had ik mij al kort geintroduceerd, maar ik zal het nog eens doen. Mijn naam is Ruben en ik ben sinds kort in het bezit van een bruine Mercedes 280 Coupe. Een mooie bak met een nog vrijwel roestvrije carrosserie, alleen de motor doet moeilijk. Ik ben automonteur geweest tot mijn 25e maar ben daarna schepen gaan repareren en betimmeren. Met K-Jetronic heb ik nauwelijks ervaring. Op het gebied van diesel motoren zou ik wellicht eens raad kunnen geven.. Groet, Ruben Beentjes
Ruben 83
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1967
Automaat: Nee
LPG: Ja

Re: Ruben 83

Berichtdoor Schavuyth » 16 apr 2013, 14:51

Welkom Ruben! Heb je ook nog wat foto's misschien? Daar zijn we hier gek op! Veel rijplezier,

Groeten Joris
Schavuyth

Keer terug naar Even voorstellen