Bedankt voor de tips en foto's! Wat een topforum is dit.
Vanmiddag werd ik door mijn garage gebeld, het schuifdakprobleem was opgelost: goed smeren. Soms is het zo simpel ...
Daarnaast waren de snorren inderdaad ingekort, zodat ze beter passen.
De afwatering is een goede tip om eens te controleren. Ik heb wel de gaten aan de onderkant van mijn auto gezien, maar in het schuifdak heb ik ze nog niet ontdekt. Ik zal volgende week eens zoeken (deze week(end) geen tijd helaas). Ik kan me voorstellen dat dat vol troep kan zitten, of kapot geroest is.
Het raam is een oud probleem. Met een 'nieuw' onderdeeltje van de sloop heb ik dat gerepareerd. Ik plaatste een nieuw bericht onder mijn oude bericht van twee jaar geleden. Ik kon even niet vinden hoe ik een nieuw onderwerp/topic kan starten.
Ohja, en een leuk nieuwtje: volgens mij is het startprobleem ook opgelost! De monteur zei dat een kabeltje in de motor los zat. Het was redelijk warm vandaag, maar toch merkte ik een aanzienlijke verbetering. De motor draaide zowaar als een nieuwe auto in plaats van een locomotief ... Ja echt, ik hoorde vorige week de motor stampen als een trein.
Nogmaals, bedankt voor de nuttige tips en mooie foto's! Ik vind het erg leuk dat deze forum er is met zulke actieve leden.