[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Op het randje : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 23:05

Op het randje

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Op het randje

Berichtdoor Mark300DT » 19 apr 2013, 00:02

Jan heeft vandaag in Hongarije zijn Smart voor de technische keuring gebracht om zo de import te regelen.
Op de terug weg nog even een lekker ijsje en dan naar huis.

Tot dat er een tegenligger niet goed op zat te letten. 20 cm meer naar links en Jan had het niet na verteld.
Jan zijn vrouw Aagje ligt in het ziekenhuis.

Ik wens Jan en Aagje een voorspoedig herstel.

Het wordt nu toch maar de Benz van stal halen want de Smart is Total Loss.
Bijlagen
532919_637845999575053_799561612_n.jpg
532919_637845999575053_799561612_n.jpg (233.85 KiB)
if it's not broke fix it until it is
Mark300DT
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300DT
Bouwjaar: 1971
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Op het randje

Berichtdoor Hans230CE » 19 apr 2013, 08:44

Auwch, :woohoo: :woohoo: :woohoo: dat ziet er pijnlijk uit. Maar hier is toch maar weer een bewijs hoe sterk die Smart-"cel" is voor de passagiers, nadeel is wel dat er iets meer energie wordt doorgegeven aan de inzittenden.

Sterkte me het herstel :sad
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Berichtdoor Ingemar » 19 apr 2013, 11:56

Dat ziet er heftig uit, ik denk dat ze wel erg geschrokken zijn.
Fijn dat dat goed afliep.
Ingemar
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200D
Automaat: Nee

Berichtdoor 230teee » 19 apr 2013, 12:19

Tjeee.. door het oog van de naald.

Ik wens jullie een spoedig herstel.
De benzine kruipt waar het niet gaan kan.
230teee
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230TE
Automaat: Nee

Berichtdoor Quinten » 19 apr 2013, 13:45

Het blijft toch altijd wat meer tricky in de voormalige oostbloklanden qua veilig verkeer.

Sterkte aan Jan en Aagje !
Quinten

Berichtdoor Diospuszta » 20 apr 2013, 21:49

Hallo,

Mijn vrouw mag waarschijnlijk morgen (zondag weer naar huis) ze heeft waarschijnlijk net voor de klap haar riem wat losser getrokken, dat doet ze wel meer omdat hij iets te hoog zit, daardoor wat kneuzingen en vochtophoping gekregen.
De chauffeur van de skoda had een hart stoornis en is met de trauma helicopter afgevoerd.
In die auto zaten 4 personen en is 40 meter verder tegen een boom geklapt en in een sloot beland.
Wij zijn beide met een ziekenwagen naar het ziekenhuis vervoerd.
Ik had alleen wat lichte beschadigingen van het glas.
Ik denk dat mijn vader weer op mijn schouder zat, het was bijna een frontale en dat hadden we niet overleeft.

Groet Jan.
Diospuszta
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1972

Berichtdoor MajikSimon » 20 apr 2013, 22:07

fijn dat jullie er nog zijn!Wat een verhaal... he tis heftig geweest dat zie ik zo als ik de beschadigingen zie ook van de voorvelg...die hartritmestoornissen van de tegenligger zijn ook iets van zware trauma's. dat moet vrij hard zijn gegaan allemaal.. Beterschap voor je vrouw mvg simon
MajikSimon

Berichtdoor Sterretje1968 » 21 apr 2013, 03:41

Oef, dat is schrikken.
Fijn dat jullie er nog zijn.
Sterkte met de afhandeling en wordt snel weer de oude.
Sterretje1968

Keer terug naar Van alles en nog wat....