[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Help ik heb een probleem. : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 01:45

Help ik heb een probleem.

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Help ik heb een probleem.

Berichtdoor Arend-Jan » 20 apr 2013, 13:54

Me W123 m110 280CE wil niet meer op benzine blijven lopen stationair. ik heb de benzine verdeler uit elkaar gehaald en in die pakking zitten kleine scheurtjes. dit is niet goed. maar kan je die nog besteld krijgen? En wie kan mij tips geven om met benzine af te stellen?

Mvg,

Arend-Jan
Arend-Jan
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1970
Automaat: Ja
LPG: Ja

Re: Help ik heb een probleem.

Berichtdoor Bob » 20 apr 2013, 16:18

Hallo Aren-Jan, volgens mij kun (prachtisch) alle onderdelen nog bij de Mercedes dealer krijgen.
Moet je wel gelijk met het onderdeel nummer komen, want soms heeft men geen zin om voor die paar centen dat op te diepen.
Tot nu toe heb ik in ieder geval alles wat ik nodig had via de Merc. dealer gekregen.
Afstellen moet je naar een Bosch Service Center gaan. Eerst even vragen, vaak zit er nog een oude knar die dat nog kan.

Succes, Bob
Bob
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1973
Automaat: Ja
LPG: Nee

Keer terug naar Techniek