[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
300D weer APK : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 15:16

300D weer APK

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

300D weer APK

Berichtdoor Wim Matsinger » 24 apr 2013, 21:21

zo.. ondanks alle slechte berichten :devil toch mijn 300D weer laten keuren.

er zijn ook andere zaken aangepakt:
1) vacumpomp pakking vervangen ( olie lekkage nu hopelijk voorbij)
2) motorsteunen vervangen (wat een verschil)
3) fusee kogel vervangen.
$) stuurhuis-buisje vervangen waar slang op zit naar stuurhuis (lekkage nu ook weg)
6) Tankfiler schoongemaakt (stottert niet meer rond 75/80
7) remschijven en blokken achter vervangen.

dus weer helemaal top !

groeten wim :grin
Wim Matsinger

Re: 300D weer APK

Berichtdoor Maikel » 24 apr 2013, 21:27

goed zo :dance: hart voor de zaak ! Laat ze alsjeblieft de pleuris krijgen daar in Den ****ing Haag

gr
Maikel
Sitzbank raus.......Laderaum noch größer !!!
Maikel
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200T
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Wim Matsinger » 24 apr 2013, 21:29

tja weg doen is denk ik ook geen optie.. ik wacht maar rustig.
PS: als ik ze dagelijks zou gaan rijden wordt ze nog duurder dan mijn 525D BMW uit 2001 per maand. dat is toch niet normaal? ...
Wim Matsinger

Berichtdoor Maikel » 24 apr 2013, 21:41

ach tuurlijk het is totaal uit proportie, maar het moet altijd extreem hier in NL. En dan lees ik verhalen dat schorsen ook niet meer mogelijk is. Als ik wil dat de merc een geitehok wordt dan ga je daar toch absoluut geen belasting over betalen.
Dikke gekken. Sorry voor het taal gebruik maar ik windt me er toch wel behoorlijk over op :evil:
gr
Maikel
Sitzbank raus.......Laderaum noch größer !!!
Maikel
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200T
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Wim Matsinger » 27 apr 2013, 21:27

zo vandaag met dat mooie weer een HOBBY ritje gemaakt met mijn HOBBY auto namelijk een 300D W123.

oh sorry dat kan niet.. ik ben een asociale dieselrijder, met een grote haat voor auto's en het milieu..nee als ik een echte autoliefhebber was dan zou ik een accubak rijden met een acceradius van 40 km electrisch en gem verbruik van 1.15,5 met men hyrid...die eigenijk rijdt voor de bijtelling...terwijl men je belooft 1:25 :clap:

of ben ik gewoon een autofreak met een 32 jaar oude W123 met een dieselblok welke staat voor eenvoud,DUURZAAMHEID. ??! :tongue
terwijl ik met mijn 525D BMW en tweede auto 318I al ruim 200 per maand aan wegebelasting betaald..vooruit die 1500 per jaar moet er ook nog bij! :violin:
Wim Matsinger

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto