hoi het zijn toch een stelletje hufters daar in den haag zelf in een branstof slurpende wagen rjden en dat argumet we doen het voor het milieu mijn is altijd verteld dat op gas rijden net beter is voor het milieu ik heb zelf een W123 280TE op gas gehald met kat eronder en wat duesel betreft ik heb een W123 240D l gehad en ree meestal op zonnebloem olie vsn de frietuur beter dan dat kan niet zelfs niet met kat diesel de nedrelasndse staat wilde mij een boete oplegen ben toen in protest gegaan en gewone staat was n.l instrijt met de europesse richtlijnen
als we nu eens massaal onze bezen op brommobiel laten omkeuren is dan geen a p k plicht geen wegenbelasing kunne we tocht rond toeren in de stat en provincieale wegen leker onthasten en als de wagen dan de belasting vrije jaar krijgt terug op auto kenteken ik heb dit nagevraagt bij het rdw het is mogelijk of als we een stichting oprichten die elke week door het land zogenaamde evenumenten laat plaats vinden kunnen we gebruik maken van deze regeling voor auto,s ouder dan 15 jaar geen a p k geeen wegen belasting mag geschorst op de weg
of als laatste kijken of we niet gezamelijk in brussel aan de bel kunnen trekken
dit is ech teger voor worden je mag n.l in duetsland met een oude auto op gas de binnen stat in met groene plakette dus milieu vriendelijk ik hoop dat dit cabienet zeeeeeeeer snel valt en nei meer opstaat karel utrecht tango rutte cabienet grote arugante eikel
DAT HIJ IS dit moest ik gewoon even kwijt vrg ger de klein
\