[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4822: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4825: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
Hoe enthousiast ben jij? : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 08:59

Hoe enthousiast ben jij?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Hoe enthousiast ben jij?

Berichtdoor janbenz1 » 16 aug 2006, 19:09

Hoe enthousiast ben jij, of worden de mensen om je heen ook wel eens gek van je lamme geleuter over je auto, alsof het een mooie schone deerne in string, en met cupje DD is.:woohoo:

Ik merk het aan mezelf, bv. op het werk als het te praat komt over de Benz(toevallig) dat ik enthousiast wordt, en dat het ook nog eens aanstekelijk werkt.:lol:
Een collega die ook al een paar jaar in een W123 rijdt, maar er minder voorzichtig mee omging, begint nu ook al de auto op te kalafateren, en heeft ook al een werkplaats cd besteld.:ohmy:
Elke keer als hij op het werk staat geparkeerd, zet ik die van mij er expres naast.:evil:
Collega's worden ook enthousiast, en lopen ook geregeld om de auto heen op het parkeerterrein.:woohoo:

Als mensen op het parkeerterein bij de supermarkt naar me toekomen,wat toch geregeldvoorkomt, en over de auto beginnen, zegt mijn vrouw meestal met het slaken van een voor mij net hoorbare zucht, zal ik maar vast de boodschappen gaan doen?
Wel wetend dat ze tot aan hat terugbrengen van de boodschappenkar aan haar lot is overgelaten.
En als ze uit de supermarkt komt met een kar vol boodschappen, moet ik voor mijn gevoel toch wel abrupt een einde aan de zeer intressante conversatie maken.:evil:
Dan moeten alle deuren, motorkap etc weer worden gesloten.

Ik vraag dan meestal voor de zekerheid of ze echt niets is vergeten, met de opmerking we zijn er nu toch.:ohmy:
Soms heel soms is dit wel eens het geval, de Yes of de Troskompas wil nog wel eens lukken.:woohoo:
En als de goden met ons zijn raken de dames ook nog wel eens in gesprek, over zeer belangrijke zaken zoals makeup :sick:,of mannen :dry: .
Hoe die zich kunnen aanstellen,"net kinderen".
"heb jij ook altijd het gevoel of je een kind meer hebt dan je man?"hi hi hi:S
Ach ja dat laat je dan maar gaan, hebben ze ook even plezier.
Ze moeten zich ook even kunnen afreageren.

Meestal blijkt het dan toch echt tijd te zijn om te vertrekken, en wordt er met een weemoedige blik der beider partijen afscheid genomen, met de toezegging "als we elkaar weer eens treffen praten we wel verder".
En wordt er bij het wegrijden nog even nonchalant op het midden van het stuur gedrukt, wat de achterlatende persoon het kippevel op de armen doet komen!:silly:

Zijn er meer Mercedesrijders die hier last van hebben, of wordt het tijd dat ik me laat opnemen.
Of is het een normaal onschuldig bijkomende afwijking wat verder geen kwaad aanricht?:dry:

Misschien is er een psychiater binnen onze club die hier een speciale therapie voor heeft ontwikkeld, dan zou mijn vrouw dit graag willen weten.:sick:

Schrijf je ervaring maar eens op, dit steunt een ieder.:blink: :blink: :P

Groetnis fan jan, Út Drachten.:woohoo: B)<br><br>Bericht gewijzigd door: janbenz1, op: 2006/08/16 21:41
janbenz1

Antwoord:Hoe enthousiast ben jij?

Berichtdoor MarceldB » 16 aug 2006, 19:44

Ik heb dat enthousiasme ook. Behalve toen ik voor de derde keer stilstond door een backfire. Toen had ik hem zo naar de sloop willen rijden.

Maar dat is nu verleden tijd.
MarceldB

Berichtdoor Rob Holewijn » 16 aug 2006, 19:45

Nee Jan Út Drachten je bent zeker niet de enigste.
Bij ons draai zowat alles om die Mercedessen.
Overal in huis vind je wel wat. Zelfs beneden in het restaurant hangen allemaal foto's en staat een virtine met autotjes 114/115 en 123 en alles wat daar mee te maken heeft.
Trouwens voor diegene die nog eens op een sleutel weekeinde van ons wil komen, dit weekeinde 20 augustus is waarschijnlijk de laaste van dit jaar.
JULLIE ZIJN VAN HARTE WELKOM OM EEN KEER TE KOMEN KIJKEN. En als je verstandig bent neem je de tent of caravan mee.
Rob Holewijn

Berichtdoor janbenz1 » 16 aug 2006, 19:56

Jammer Rob, ik had je net gemaild hierover.
Ik had graag gewild, maar moet dit weekend werken.:(
Jammer Jammer.

:unsure: :( :angry: :pinch:
Volgende keer beter.
Groet Jan.B)
janbenz1

Berichtdoor MB123250aut » 16 aug 2006, 22:48

voor mij is het '' gewoon '' een auto , maar ........

wel een die niet iedereen heeft , een die je gewoon dagelijks of in mijn geval wekelijks naar den helder brengt , een die ook 25000 KM per jaar rijdt , een die toch wel een beetje status heeft , een die betrouwbaar is , een die er lekker ouderwets uitziet ( niet een waarbij je tien keer moet kijken wat het is ) , een die gewoon lekker en comfortabel rijdt , een die niet erg duur is in onderhoud , een die .............. zo kan ik nog wel even door gaan.

wij hebben ook nog een moderne auto ( noem geen merk ) rijdt veel minder , maar veel meer problemen mee.

MB123250aut

Berichtdoor 250petrolgrun » 17 aug 2006, 07:59

Ha die Jan en de rest van de leden van de club.

Hoe moet ik beginnen??????
Laat ik maar beginnen met dat ik liever in mijn W123 250 of 230E rijd dan in de auto waar ik in moet werken. Ik weet dat een hoop mensen een moord plegen om in de niuewe Citroen C6 te mogen rijden maar, ik vind het geen auto maar een bood en iedere keer als ik van auto moet wisselen dan zit ik weer te schelden op die "laat ik het maar een EEND noemen " EEND. Wat een %#$@#&^#$#$ auto. Er mankeert meer aan dan een W123 in het bestaan van zijn 30 jaar en dat terwijl die auot net uit is en hij 3 jaar is uitgesteld om in de verkoop te gaan. Laten die Fransen het lekker bij stokbrood wijn en kaas houden!!!! En het rijgedrag van zo'n EEND is ook al waardeloos het lijkt wel een BOOT deinen meet gewoon rijden, Vol gas gaat de neus omhoog, gas los gaat de kont omhoog het is echt net een boot, je zou er zeeziek in woorden.

Maar goed zo'n W123 is gewoon de auto Simpel, Comfortabel, Veilig, Overzichtelijk en het grote pluspunt je kan er zelf nog wat mee. En kom je een keer onverhoopt met pech te staan is het 9 van de 10x te reparen en zegt de man van de ANWB niet: Daar kan ik niets meer mee en kan hij lekker sleutelen langs de snelweg en is hij ook weer in zijn element en ontstaan er natuurlijk ook weer verhalen hoe luik zo'n oude Mercedes wel niet is.

En ja overal waar ik kom blijf je praten over je auto en het houd echt niet op iedereen heeft wel een herinnering aan de W123 en het blijft een auto met aanzien.

Mijn 250 lust dan wel een slokje maar ik zou niet meer zonder willen. Wat een geweldige auto.

Groet, Arno uit de Hofstad;)

250petrolgrun

Berichtdoor Brammix » 17 aug 2006, 09:53

Ik rijd nu 1,5 jaar in mijn 27 jaar oude 300TD. Hij heeft me één keer in de steek gelaten toen ik hem te laat getankt had! :woohoo:

Voor de rest teken ik ervoor, geweldige auto alles past er in, mooi geluid van de ronkende vijfcilinder, start altijd, rijd ook op zonnebloemolie.

En je hebt nog bekijks ook!

Enige nadeel wat ik zo kan noemen is dat ik nergens onopgemerkt naar toe kan.:whistle:

Gelukkig komt dat niet zo vaak voor :P
Brammix

Berichtdoor ketelbinkie51 » 17 aug 2006, 10:00

Rob holewijn schrijft:
[quote]
JULLIE ZIJN VAN HARTE WELKOM OM EEN KEER TE KOMEN KIJKEN. [quote]
Rob,wil jij je adres ff naar mijn PM sturen.
Als er niets tussen komt kom ik graag even langs de 20ste.
Fred.
ketelbinkie51

Berichtdoor Weizengelb » 17 aug 2006, 15:32

Ik ben al zolang ik weet (te) veel bezig geweest met mercedessen. Toen ik klein was had mijn vader een 200D W115 van 1969, de eerste auto die ik me kan herinneren. Mocht ik altijd meehelpen wassen en knutselen. Dat zal zo rond 1980 geweest zijn. Later had mijn vader nog een 240D van 1974 en een 240D van 1978 (ja de eerste W123!).
Toen mijn pa later op mijn aandringen nog een 230CE van 1983 kocht heb ik daar ook nog (legaal) in kunnen rijden omdat ik toen mijn rijbewijs eindelijk kon halen.

Zelf heb ik ondertussen ook alweer aardig wat auto’s gehad. Mijn eerste Mercedes had ik toen ik 14 was samen met mijn vader gekocht, een 200D van 1966. Jaren aan geknutseld! De auto waar ik het langst in heb gereden was een 280E van 1972, later omgebouwd naar Diesel en helaas vorig jaar toch moeten verkopen.
Mijn vrouw geeft helemaal niks om auto’s, echt helemaal niks!
Dus mijn gejammer over dat ik een leuke koplamp heb gezien op ebay of mijn overpeinzingen over vierkante of ronde koplampen vinden niet echt gehoor…

Op de een of andere manier heb ik ook nooit echt aansluiting in mijn vriendenkring gevonden betreffende oude auto’s, laat staan Mercedes. Samen sleutelen of rondtoeren is nooit echt van de grond gekomen. Zowat al mijn vrienden zijn echte auto-leken wat dat betreft. Soms vind ik dat wel jammer.:(

Maar ik ga rustig door, probeer niet teveel onderdelen in huis te halen (vind mijn vrouw niet echt leuk) en probeer mijn auto’s naar mijn smaak te verbeteren.
Af en toe een gesprekje op een parkeerplaats hoort daar ook bij natuurlijk. Zomaar gaan zwaaien naar andere W123 (of W115, W116 etc.) word ik wel voorzichtiger mee, er zwaaien steeds minder mensen terug en dan voel ik me aardig voor schut gezet…:pinch:

Sinds mijn verhuizing woon ik trouwens vlak bij een vriend van een vriend van me die zelf ook veel sleutelt en die onder andere een 230C W123 heeft. Misschien dat we zo nu en dan eens samen kunnen gaan sleutelen!

Mijn vrouw snapt ook niet dat ik me zo druk kan maken over (mogelijke) vlekken in de bekleding. Ik wordt panisch van rondslingerende flesjes Fanta of onderweg gekochte snacks met chocola. (zij heeft dat binnenshuis op de bank, maarja, wat is nu makkelijker nieuw te kopen?!:pinch:

Ook wil ik de auto altijd mooi parkeren, met de neus fier omhoog. Of zit ik in etalageruiten te spieden waar we voorbij rijden. Mijn vrouw heeft dit alles absoluut niet in de gaten:blink:

Vergeleken met vroeger doe ik het nu toch behoorlijk rustig aan. Toen ging ik op de fiets naar de sloperij om achterlichten, grillen, wieldoppen en sturen te verzamelen. Maakte aan de lopende band Mercedes tekeningen en plakte mijn plakboeken vol met uitgeknipte auto-plaatjes (alleen auto’s van voor 1970…).

Ik ben me wat meer bewust geworden dat er meer is dan auto’s, maar soms…..
:silly:

Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 17 aug 2006, 17:48

ik herken het helemaal Jan, mijn vriendin begint ook aardig het heen en weer van me te krijgen... helemaal wanneer we in de auto voor een stoplicht staan en mijn vinger ineens in de verte begint te wijzen, en mijn mond de woorden "kijk, een Mercedes (alleen bij de oude types)" uitkraamt.

ook wanneer ik ergens parkeer en er staat een andere W123 of W116 of W114/115 (of ja eigenlijk welke oude Mercedes dan ook) dan MOET ik hem indien mogelijk naast dat exemplaar zetten.:woohoo: :unsure: (ik moet ook altijd even naar de auto toelopen en hem helemaal bestuderen van binnen en van buiten, en als de eigenaar in de buurt is uitgebreid met hem of haar over het gebakje praten...

trouwens weizengelb, ik herken jouw verhaal ook van de chocoladetjes en de rondslingerende flesjes drinken of nog erger verpakkingen met ketchup of mayo van het net gepasseerde snelweg-fastfood restaurant :evil:

een goede vriend van me heeft een W123 coupé voorserie!! met hem kan ik eindeloos gaan onderzoeken in hoeverre de prototypes en de latere modellen van elkaar verschillen, op internet zoeken, sleutelen, problemen oplossen, uuuuren aan de telefoon zitten en wat dies meer zij.

tja zijn we rijp voor Franeker? wat denk jij Jan (een van afkomst stellingwerver je snapt hem wel he?)

Groeten,

Adriaan<br><br>Bericht gewijzigd door: adriaanvogelzang, op: 2006/08/17 17:50
AdriaanVogelzang

Berichtdoor Mercedennys » 18 aug 2006, 15:06

Sja, hoe enthousiast ben je als je met een W123 rijdt... In ieder geval meer dan als je een auto van nu rijdt. Je rijdt in stijl en dat is blijvend, althans voor mij.

Elke keer als ik erin rij vind ik het een fijn gevoel om te rijden en de ster op de motorkap te volgen.

Het mooie van de W123 is dat je hem kunt rijden omdat je ergens naartoe moet, gewoon als auto die je van a naar b brengt en dat altijd goed en veilig. En als je tijd hebt, rijdt je hem om stijlvol te rijden, rustig en indien mogelijk met open dak en cruisend over slands wegen of hele vakanties....

Sja, ik ben erg enthousiast. Natuurlijk zwaai ik naar andere W123ers, we begrijpen elkaar toch en hebben dezelfde keuze gemaakt voor deze prachtauto.
Als ik er eentje zie staan bekijk ik deze altijd even, kmstand, staat van de auto, opties etc. Een tik maar mijn vriendin begrijpt me. Sinds een tijdje heeft ze het nu ook te pakken. Na een prachtige vakantie met de S123 door Afrika heeft ze gezien wat voor geweldige auto het is die je overal brengt. Ze hoort het als ik de straat in kom, met dat specifieke dieselgeluid met automaat. Wie had dat ooit bedacht?

Dus ik zeg W123 maakt vrienden!

Alleluja, praise the lord ;-)

Mercedennis

Mercedennys

Berichtdoor MarceldB » 18 aug 2006, 15:37

Jouw Mercedes maakt je wel populair bij de vrouwtjes, Dennis B)

Is dat niet een beetje duur, 4 (of eigenlijk 5) vriendinnen? :laugh:
MarceldB

Berichtdoor Mercedennys » 18 aug 2006, 15:40

Mercedennis Angels natuurlijk!!

A W123 is a babe magneet, haha!:whistle:
Mercedennys

Berichtdoor Guus Fricke » 18 aug 2006, 20:11

Ach, een W123 is best een aparte auto om tegenwoordig te rijden, tegenwoordig zeg ik.
Daarom ben ik er na 20 jaar weer aan begonnen.
Maar er is meer onder de zon!
Ik wil toch wel reageren op de opmerking van Arno.

Zijn vergelijking van een W123 met een citroen C6 slaat als kut op Dirk!!!

Rij zelf prive citroen naast de W123, maar als het om comfort gaat, verliest bijna elke auto het van de cx 25 GTI, die ik elke dag gebruik, 35.000km per jaar.
Om over de koersvastheid maar te zwijgen. Rij in Duitsland rustig 170/180 met een handje aan het stuur. Met een W123 wordt dat toch wel moeilijker.
Het is technisch gezien geen eenvoudige auto, daar ben ik eerlijk in.
Maar we moeten een ding niet vergeten!!
Toen de W123 eind 75 op de markt kwam, was het gewoon een ordinaire confectiebak. Hij riep bij de meeste mensen een heel ander gevoel en sfeer op, dan die nu op onze site te lezen is.
Alles wat naar auto's en paarden stinkt rijdt in zo'n ding, werd er gezegd.
Al gauw werd het in gebruikte staat het statussymbool van menig emigrant uit Noord Afrika en Oost Europese landen. Let wel, ik bedoel dit niet kwetsend, maar het is wel zo.
Deze groep is inmiddels overgegaan op de opvolgers van het W123 model en nu is het een cultcar geworden ( niks mis mee) van een publiek, dat deze auto weer op een heel andere manier benadert, bejubelt en bewierookt. (niet iedereen)
Het is alleen apart, dat ook binnen deze club onderling weer een soort concurrentie/competitiesfeer ontstaat tussen T, sedan en coupeerijders. In elk geloof heb je afscheidingsbewegingen.
Doe er zelf aan mee, vind een beetje jennen wel leuk.
De W123 heeft behalve al die eigenschappen, door de diverse eigenaren in superlatieven uitgedrukt, ook mindere punten, zoals elke auto.
De roestvorming aan de voorschermen en wielkasten achterschermen (stomme constructie, 2 stukken plaatwerk op elkaar).
De harde en stugge zittingen en vering. Als ik in de fauteuil van mijn citroen zit, lounge ik al zwevend van A naar B. Dit is laatste is natuurlijk persoonlijk!

Nee, meneertje uit de Hofstad!
Je kunt een W123 alleen vergelijken met een auto uit die tijd vind ik en niet met een C6, die net op de markt is en nog wat aanpassingen behoeft, net als elke ander nieuw type auto.
Voor de lezers, die niet helemaal voor zich kunnen halen, wat een C6 inhoudt voeg ik een plaatje bij.De eend, waar Arno het over heeften in mag, o sorry, moet rijden voor zijn werk.Heb er ook in gereden en deel Arno's mening totaal niet!

Uiteindelijk is toch de slotconclusie van al het geleuter over auto's:
het is en blijft een vervoermiddel om van A naar B te komen.
En voor velen en ook voor mij natuurlijk zo opvallend en apart mogelijk!
Want als iedereen in zo'n ouwe Duitse bak zou rijden, was het lang zo leuk niet meer!

En het is met auto's net als met horloges. Ook hier geldt: om welk merk, welke uitvoering het ook gaat, je kunt er alleen maar op zien, hoe laat het is, ja toch Arno?
Of ben ik nu te nuchter en kwets ik bepaalde forumleden? 't spijt me.

Zo, dat wou ik effe kwijt!
Misschien word ik nu door sommigen als afvallige en dissident gezien, maar dat ben ik al gewend binnen de cx vereniging. 'je zonde (rijden in een Mercedes)' wordt hier zwaar aangerekend.

Ga morgen weer de W123 in het sop zetten. Glimmen gaatie!

Iedereen de groeten!

Guus Fricke

Berichtdoor janbenz1 » 18 aug 2006, 20:14

Mercedennis.

ZIE JE DAT? DIE IN HET ROZE HEEFT DE VOET TEGEN DE DEUR!!!!!:sick: :angry: :unsure: :S :dry: :( :pinch:

En dat in deze eeuw dat mag toch niet voorkomen:ohmy:
Je lak beschadigd, auto in waarde gedaald.:P

Weizengelb, trooost je je bent de enoge niet.
MIjn vrouw heeft ook geen kijk op auto's en het heeft heel wat voeten in de aarde gehad om een eet en drinkverbod in de auto te laten gelden.:ohmy:

Ik verwijs altijd weer naar mijn vorige auto, de eerste dag dat we weggingen met schoonzus en kinderen.
Gelijk een fles melk over de achterbank.:sick: :angry: :unsure:
En dan bij 27 graden, Stinken dokter, verschrikkelijk.
Die lucht heeft tijden in de auto gezeten, en dat heugt gelukkig nog iedereen.

Dus vrouw en kinderen weten nu dat er in de auto niet gegeten en gedronken wordt, we stoppen dan wel even bij een pomp.:kiss:

Ja Adriaan, in het stallingwarfs kun ie noar Franeker.
Dat is bij ons ook het gezegde.
Heb Jaren in Appelscha gewoond, dus ook die taal ben ik meester.
Heb jij dat ook dat je gelijk in de spatbordranden voelt, en onder de deuren?
Ik wel stom he?:S

Die nieuwe auto's zeggen me helemaal niets.
Ik gun ze niet eens een blik waardig, maar als ik een oudje zie (auto natuurlijk), zie ik de mooie dames wel eens over het hoofd.:ohmy:
En dat zegt wat.:silly:

Ik heb nog een renault9 uit 1987 staan, van mijn opa geweest, daar rijdt ik dan nog liever in dan in een nieuwere auto.
Al is het dan een onogenlijk model, met een deukje hier en daar,(opa was 90jaar toen ie het rijbewijs mokkend inleverde)toch heb ik hier meer plezier aan.:lol:

Groetnis fan Jan, Út Drachten.B)
janbenz1

Berichtdoor benedendijker » 18 aug 2006, 20:27

Hoi Mercedenis,
Ik werk op een Havo/Vwo, normaal ga ik op de fiets naar school, maar a.s. maandag neem ik de 300TD usa model mee naar school.
En ik hoop dan het prachtig weer is, ik zet dan de deuren op ja, ja alle vijf, en dan maar hopen dat de zes vwo meiden (18jr) masaal bij mij in de autowillen stappen.
Als ik vanavond ga slapen dan ga ik daar van dromen, mooi weer een auto vol mooie meiden, en dan als klap op de vuurpijl laat ik mijn fantasie op hol slaan.
Wie kan mij om en nabij vertellen hoe en waarmee ik morgenochtend wakker wordt.WAUW wat een feest!!!
Laat het maar werkelheid worden.
Ad(Benedendijk):P
benedendijker

Berichtdoor Guus Fricke » 18 aug 2006, 20:49

Met deze de meeste kans !

Guus Fricke

Berichtdoor Vince280CE » 18 aug 2006, 21:09

Ik citeer uit eigen werk:

De een houdt van strak de ander van wijd
maar een Citroën is en blijft een zwevend tapijt
:P

Zo is het toch Guus (en Ad;):P)? Niettemin is die cx van je een topwagen en is het Granny met Conference vergelijken! Elkaar een beetje jennen/prikkelen/voeren en discussies uitlokken is alleen maar mooi (mits het met een ;)gebeurd) . We kunnen wel met z'n allen tegen elkaar zeggen hoe gaaf we zijn en in wat voor té coole bak we rondtuffen, maar daar wordt ook niemand wijzer van. Dan zou het hier maar een suffe bedoening worden. Zoveel mensen zoveel wensen en zoveel smaken zoveel meningen, zo is het nu eenmaal. Mijn vriendin vond ook dat ik een 'turkenbak' (no offence) had gekocht; nu ze eraan gewend is, vindt ze hem toch wel gaaf. Tis ook een kwestie van gewenning. En natuurlijk ben je geen afvallige Guus, das grote onzin. Het is allleen maar terecht dat je de debiele kanten van een W123 (zoals een vavcuumsysteem bijv. m.i.) aan de kaak stelt. Als je immers niets/weinig te zeiken zou willen hebben, zou je maar een landcruiser/corolla of starlet moeten kopen ofzo.
Maar goed, evenzeer wordt er niet geconsumeerd in de Benz (v/d baas;)) maar dat terzijde.

Ad, laat je nog effe weten hoe het geweest is?:evil:
Vince280CE

Berichtdoor Vince280CE » 18 aug 2006, 21:09

dubbel post<br><br>Bericht gewijzigd door: Vince280CE, op: 2006/08/18 21:09
Vince280CE

Berichtdoor benedendijker » 18 aug 2006, 22:25

Hallo Guus,
Laat ik even de diplomaat gaan uithangen en jou een beetje tegenmoet komen.
Je hoort mij niet roepen dat de 123 Benz de beste auto uit zijn tijdperk is, in tegendeel zelfs, en een beetje jennen mag graag zelfszeker als het jennen niet tegen mij is gericht.
Maar nadat ik jou verhaal wat beter gelezen had begon ik mezelf af te vragen of ik a.s. maandag wel met 300TD naar school moet gaan, als clubledenvinden dat het een ordinaire turkenbak is, wat moeten dan die meiden dan wel niet over mijn auto zullen gaan denken.
En eigenlijk kan men mij geen groter compliment geven dan dat ik in een turkenbak rijd ( ik vind overigens een denigrerende opmerking) het is wel zo dat al die turkse mensen met die auto even naar Turkije rijden en dan ook nog een met het grote gemak terug naar Nederland.
Ik zal je een geheimpje verklappen als je het tenminste aan niemand zal doorvertellen .
Alvorens ik mijn T.. bak kocht was ik verliefd op de CX 25 break en ik heb lang getwijfeld of ik een 123 300TD, DS break of de CX 25 break.
De verbaasde reactie mijn vrouw heeft de doorslag gegeven, denk maar niet dat ik in die grote lompe bak rond ga rijden.
Ik balen natuurlijk want de DS break heeft jarenlang bij mij op nr. 2 gestaan en mijn andere Citroen op nr. 1.
Dat die die 300TD net zo groot is als cx25 break heb ik ze maar niet verteld.
Dus wellicht kun jij me nu wel advies geven met welke auto ik maandag naar school moet gaan.
Ik moet dan wel kans maken op tenminste zes meiden in de auto te krijgen.
En wil aub niet meer mijn mooie droom verstoren, het leek mij het einde zes meiden van 18jr in de auto, oh,oh,oh, wat zou slecht voor mijn 54 jaar jonge lichaam zijn.

En tot slot heb ik nog geen antwoord gekregen op mijn fantasie vraag. Waar zal ik morgenochtend mee ontwaken ?.
met groeten Ad ( Benedendijker)

:P :P :P :) :silly: B)
benedendijker

Volgende

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto