door Tony MB » 05 jun 2013, 23:40
Dus, spuitcabine huren kost 500€ + de lak. Wat kost de lak om een W123 te spuiten, toch ook enkele honderden euro's denk ik + nog wat kleine rommel. Dan zit je rond de 700€ a 750€ en heb je het zelf gedaan = geen uurloon te betalen en je weet wat je hebt, en hoe het gedaan is.
De "Poolse kennis" vraagt 850€, dus voor alles : strippen, voorbereiden, roestplekjes bijwerken, afplakken, het spuiten en de verf + het huren van een spuitcabine (misschien mag hij die gratis gebruiken van zijn baas).
Ben ik mee of heb ik iets gemist of verkeerd begrepen.
Hoe goed ken jij die kennis, heb je er al werk van gezien?
Ik wil niet onbeschoft doen hoor maar hij moet toch al heel goede referenties hebben als je het mij vraagt. Ik zou er zeker achter vragen.
Als ik ergens niet de tijd en kennis van zou hebben om het zelf te doen dan zou ik toch naar een officiele vak garage gaan denk ik, dan heb je nog wat in de pap te brokken als het niet goed gedaan is. Of toch minstens iemand waar je al werk van gezien hebt en of die je aangeraden wordt (door mensen op het forum hier bv).
Maar misschien is het wel een hele goede vakman die het meer als een hobby ziet dat kan natuurlijk ook.
Mvg Tony
Mvg Tony
Bar8 220 Benzine 1972 + "De Raket"