Hello.
Voortgaand op dit onderwerp.
Ik dus vorige week achter 5 zakken gips dus in totaal 125 kg. + 20 kg grondprimer dus ik kwam aan 145 kg.
Stond ik daar nu toch wel met de mond vol tanden toen de neus omhoog bleef staan
Dan maar zo naar huis gereden en gisteren zag ik een grote donkere vlek onder de auto...
Bleek dat de leiding die vertrekt van het reservoir naar de pomp versleten was. De leiding een stuk ingekort en probleem opgelost.
Het probleem is hiermee maar tijdelijk opgelost: zie foto's. De leiding schuurt tegen de vijs van de niveaupomp die de olie naar de achtertrein stuurt.
Ik dacht dus van dit gisteren op te lossen door de vijs te lossen van de metalen tut en deze dan een beetje meer naar buiten te draaien. Wat bleek: als je de vijs losdraait, draait de tut ook mee ? Is dit normaal ? Blijkbaar kan ik die tut dus niet in de goeie richting zetten want dan staat ze te los
Mij lijkt er reeds geprutst te zijn geweest met de pomp en werd deze verkeerd teruggeplaatst. Kan ik deze misschien roteren door de imbussen los te draaien en te roteren in een andere positie ?
Grz,
Bartie
Ein W123 fährt immer, wo eine StraBe ist.