[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Blauwebenz : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 09:22

Blauwebenz

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Blauwebenz

Berichtdoor Blauwebenz » 01 jul 2013, 22:02

Hallo beste sterren,
even voorstellen,mijn naam is Albert en de 1e eigenaar van een 200T uit 1985 waar ik nog steeds erg blij en zelfs een beetje trots op ben.
Wil nu wel zo veel mogelijk kennis zien te vergaren over deze wagen,merk dat de zgn know how langzamerhand aan het verdwijnen is,dus hoop hier veel te kunnen leren
Blauwebenz
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200T
Bouwjaar: 1973
Automaat: Ja
LPG: Ja

Re: even voorstellen

Berichtdoor Robin-H » 01 jul 2013, 22:24

Je hebt de auto al sinds 1985 in bezit? Dat is gaaf zeg, welkom!
Robin-H
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1968
LPG: Nee

Berichtdoor 300TD W123 » 01 jul 2013, 22:32

Hallo Albert,

Welkom hier.
Zeker iets om (een beetje veel) trots op te zijn. Eerste eigenaar van een geweldige wagen.

Groet Mark
300TD W123

Berichtdoor Blauwebenz » 01 jul 2013, 22:39

ja dank jullie wel,ca 15 jaar geleden wilde ik de wagen verkopen ging veel meer km rijden en toen een 300 E klasse combi aangeschaft heb ik overigens ook nog en daarmee al ca, 650000 probleemloze km gereden.
de 200T kon ik destijds aan de straatstenen nog niet kwijt het hoogste bod was 1000 gulden,had er net nieuwe banden om laten gooien en heb toen het achteraf wijze besluit genomen om de auto niet te verkopen,maar lekker zelf korter afstanden mee te gaan rijden.
En ja hoe kan het veranderen krijg nu complimenten over deze auto veel chroom hahaha en veel plezier mee
cruisen maar!!!
Blauwebenz
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200T
Bouwjaar: 1973
LPG: Ja

Berichtdoor Quinten » 01 jul 2013, 22:39

Hoi welkom,

Dat is zeker bijzonder de eerste eigenaar :)
Quinten

Re: Blauwebenz

Berichtdoor Ralf T » 02 jul 2013, 13:27

Wow! Dat is wel gaaf, zeg. Welkom op het forum! Heb je ook foto's van je T?
Ralf T
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Even voorstellen