[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Exit 230CE : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 06:11

Exit 230CE

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Exit 230CE

Berichtdoor Exit 230CE » 02 jul 2013, 07:56

Goedendag,
even voorstellen: ik ben Herma uit Landgraaf, en rij sinds 2009 in een 230CE uit 1980. Veel kilometertjes gemaakt en ook veel eraan geknutseld en tevens af en toe wat geraakt (de omvang van deze sloep blijft je verbazen) waardoor er tevens een bumpertje en spatbord zijn vervangen.
Ik vind het een heerlijke auto om in te rijden; vering die veert en een pittig motortje. Bovendien is het een fijn ding om naar te kijken, zo door het keukenraam.

Hier laat ik het even bij, ik zal elders op deze site nog wat meer posten.
Exit 230CE
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230CE
Bouwjaar: 1968
Automaat: Ja
LPG: Ja

Re: 230CE 1980

Berichtdoor Ralf T » 02 jul 2013, 13:20

Welkom, Herma! Ben benieuwd naar wat foto's van je CE.
Ralf T
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Even voorstellen