[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Jordy : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 09:50

Jordy

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Jordy

Berichtdoor Jordy » 02 jul 2013, 12:25

Hallo iedereen,

Ik ben Jordy een 27 jarige student Landschapsarchitectuur. Vorige week heb ik een Mercedes Benz 200D uit 1977 gekocht voor een klein prijsje. Mijn plan is om met deze MB eind augustus of september een reis te maken naar westelijk Afrika. Het einddoel is Accra in Ghana of zover als de auto het volhoud of totdat al mijn geld op is ;) .

De MB genaamd Dora is technisch nog in een goede staat. Er staat 3,5 ton op de teller al is het maar de vraag of dit nog klopt. Helaas heeft het roestmonster al wat gesnoept van deze auto en is het interieur al behoorlijk versleten. Toch is dit voor mij de ideale mogelijkheid een tijdje met een MB te rijden voordat deze voor mij te duur worden in 2014.

Groet,
Jordy
Bijlagen
DSC00002 (2).JPG
DSC00002 (2).JPG (136.71 KiB)
Jordy
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1965
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Jordy

Berichtdoor Ralf T » 02 jul 2013, 13:11

Welkom op het forum! Leuke auto en nu is inderdaad het moment om een diesel te kopen :-)
Ralf T
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Berichtdoor Jordy » 03 jul 2013, 17:08

dankjewel Ralf T :)
Jordy
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Quinten » 03 jul 2013, 17:31

Hoi Jordy welkom,

Mooi om te lezen dat je zo'n avontuur wilt aangaan,.. wel spannend om anno 2013 door noord/west Afrika te trekken, de organisatie en rijders van de dakar rally durven het niet meer :?
Onze oprichter van de W123 club is ook een grote Avonturier met spannende reizen.

verslag-met-de-saharagelber-naar-de-sahara-sahel-t4226.html
met-de-saharagelber-op-wereldreis-t10028.html
met-de-saharagelber-naar-mongolie-siberie-en-t5237.html
Quinten

Berichtdoor Jordy » 18 jul 2013, 14:44

Dankjewel voor je reactie Quinten. Inmiddels is mijn einddoel al verschoven richting gambia en blijf ik langs de kust rijden. Dit is (hopelijk) de meest veilige route. De avonturen van de saharagelber had ik al gezien. Zoiets is natuurlijk geweldig om te doen!
Jordy
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:

Keer terug naar Even voorstellen