[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Tbass : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 09:25

Tbass

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Tbass

Berichtdoor Tbass » 05 jul 2013, 22:02

Ik wil mij even voorstellen. Ik ben musicus en groot liefhebber van mijn 300TD. Perfect voor mijn contrabas.

Ik heb net, tegen de stroom van de nieuwe belastingplannen in een 300TD gekocht. Geïmporteerd uit Frankrijk en, voor zover ik het nu kan overzien in redelijke goede staat. Ik probeer wat dingen op te knappen die nog ontbreken of kapot zijn vandaar dat ik regelmatig op dit forum terecht kom. Nu dan toch maar ingeschreven. Vooral ook omdat ik op zoek ben naar de kunststof strips die op de dakstrips zitten. Ik kan daar weinig over vinden. Die van mijn auto zijn aardig afgebrokkeld en zou die graag vervangen. Dus tips zijn welkom.

Met vriendelijke groet,

Tony
Tbass
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300TD
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Tbass

Berichtdoor Ralf T » 06 jul 2013, 01:17

Welkom op het forum, Tony en veel plezier met je 300TD!
Ralf T
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Berichtdoor Robin-H » 06 jul 2013, 09:30

Welkom Tony!

Ik zit zelf no nu en dan in mijn vrije tijd weleens op ebay.de te bladeren, met zoekterm 'W123' krijg je de meest uiteenlopende zaken. Volgens mij heb ik de kunststof strips die jij bedoelt er ook weleens voorbij zien komen.

Gr,
Robin
Robin-H
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Automaat: Ja

Berichtdoor Tbass » 06 jul 2013, 10:57

Dank je voor de reactie. Ik zal inderdaad eens vaker op de Duitse ebay gaan snuffelen. Ik dacht dat zoiets wel in omloop was. Maar is dus toch lastiger dan ik dacht.
Tony
Tbass
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300TD

Keer terug naar Even voorstellen