[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Zwarte lijst op dakstrips 300TD : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 19 sep 2024, 19:00

Zwarte lijst op dakstrips 300TD

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Zwarte lijst op dakstrips 300TD

Berichtdoor Tbass » 05 jul 2013, 22:10

Hallo,

Ik ben nieuw hier dus vergeef me eventuele domme vragen of iets dergelijks.

Ik heb recentelijk een 300TD gekocht. Fijne wagen maar ik wil hem nog iets mooier krijgen. Zo zijn de zwarte lijsten op de dakstrips behoorlijk gehavend. En ik kan nergens 'nieuwe' vinden, Misschien omdat ik de juiste benaming niet ken. Misschien omdat ze moeilijk te vinden zijn.

Kan iemand mij helpen? Dus juiste benaming en verkrijgbaarheid?

Met vriendelijke groet,
Tony
Tbass
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 05 jul 2013, 21:11
Roepnaam:
Type wagen: 300TD
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Zwarte lijst op dakstrips 300TD

Berichtdoor Samog » 06 jul 2013, 12:50

Tony , heb deze ook bij de officele dealer besteld gehad , welke het op hun beurt doorgeven aan classic car afdeling Mercedes , welke op hun beurt in gans Duitsland tot de database toegang hebben , maar niet meer te vinden .
Ze gaan het bekijken voor een beperkte oplage bij te laten maken maar wanneer ?? :whistle: :whistle:
Zouden normaal rond de 75 euro stuk kosten , als ik de bestelbon nog vind heb ik de nr ook nog wel ergens .

Heb nu harde rubber gevonden net dezelfde maat , na lang zoeken , alleen het onderste stukje wat terug draait aan de achterkant hangt er niet aan natuurlijk .Deze heb ik herbruikt en met vloei rubber er terug aan gezet , en geloof me geen man ziet het verschil . :woohoo:

Zal wel eens een foto plaatsen als ik terug ben , mischien is het op een van de fotos al te zien

Ga eerst 2 weken onderuit liggen :laugh: VAKANTIE

gr Sam
Samog
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 52
Geregistreerd: 03 feb 2013, 00:28
Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1967
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Zwarte lijst op dakstrips 300TD

Berichtdoor Tbass » 06 jul 2013, 15:03

Dank voor je reactie. Ik ben heel benieuwd waar je dat rubber hebt gevonden wat er op lijkt. Het gaat vooral om het lange stuk. Daar is het erg gebrokkeld. maar heeft geen haast. Dus na de vakantie is prima/ Veel plezier.
Tony
Tbass
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 05 jul 2013, 21:11
Roepnaam:
Type wagen: 300TD
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten