[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Einde Benz tijdperk voor mij : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 10:42

Einde Benz tijdperk voor mij

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Einde Benz tijdperk voor mij

Berichtdoor Bogent » 14 jul 2013, 11:21

Na de ontwikkelingen betreffende de wegenbelasting en het feit dat mijn wagen er weer aan toe was om een goede opknapbeurt te krijgen en, heb ik met moeite besloten om afscheid te nemen van mijn 280CE.
Ik vind het jammer dat er na 7 jaar een eind komt aan het rijden met de Benz.
In het begin geplaagd door regelmatige backfires die na verloop van tijd steeds minder werden en zich eigenlijk de laatste 2 jaar niet meer voorgekomen zijn.
(Heeft de wagen zich aan mij aangepast of heb ik me aan de wagen aangepast???)
Deze week heb ik een aardig bod op m’n coupé gekregen en besloten hem in te ruilen op een Ford C-max ook vanwege de wat hogere instap en de goede zit i.v.m. mijn rug.
Ik blijf in ieder geval het forum nog trouw.
Verder heb ik nog wel wat spulletjes liggen voor de Benz die ik via het forum zal willen verkopen.
Ik zal komende tijd wel eens wat foto’s maken dan komt het wel op het forum.
De technische artikelen moeten ook nog bijgehouden worden. Het is momenteel erg rustig wat dat betreft maar als ik het forum zo gevolgd heb gaat er de komende jaren nog genoeg gesleuteld worden dus komt er hopelijk voor de forum leden nog wat info bij.
Ik zal de Benz missen maar het is niet anders.
Ik heb in ieder geval van Hans al het aanbod gekregen volgend jaar de rit in Oostende met zijn coupé te rijden en daar verheug ik me dan maar alvast op.
Bogent

Re: Einde Benz tijdperk voor mij

Berichtdoor Quinten » 14 jul 2013, 17:07

Jammer Bob,

Ik wou nog zeggen: over een paar jaar zijn de eerste W123 weer MRB vrij, maar dan ben je weer een aantal jaar ouder en dan stap je helemaal niet meer zo snel terug van een hoge instap naar laag.

Je heb in ieder geval (op die backfires na) jarenlang genoten van je coupé en dat nemen ze niet van je af ;)
Quinten

Berichtdoor Patman » 14 jul 2013, 20:49

Jammer Bob,maar aan de andere kant heb je wel 7 jaar genoten en zo'n Ford C-max is heel wat anders maar rijdt heerlijk en is ook een rustige en fijne auto.
Met je Benz heb ik je een paar keer gehad voor banden en uitlijnen,en als er wat is te doen aan je Ford ben je ook van harte welkom!

Groeten,Patrick.
Patman

Berichtdoor Hans230CE » 14 jul 2013, 22:30

Het ga je goed makker, en dat aanbod blijft geldig.

We hebben het er deze week nog over gehad, en zo'n C-max rijdt echt niet verkeerd, madam heeft er 1 van enkele maanden oud.

We houden contact :wink

Gtzz vanuit een warm Frankrijk, al was het de laatste 2dagen nat rond me.......
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Toontje » 15 jul 2013, 05:38

ik snap het bob er zijn er velen die afscheid nemen van der bensje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor MajikSimon » 15 jul 2013, 11:51

Jammer maar heel begrijpelijk... er zullen heel veel mensen zo denken want de auto's hebben echt regelmatige opknapbeurten nodig om alles op orde te houden en krijgen..

Door alle sentimenten en plannen is de restwaarde...beperkt... en dus..zijn de overwegingen anders..
het is niet anders...
Dat heeft helemaal niets te maken met wel of geen echte liefhebber zijn..
ik weet wel beter....je bent al 7 jaar met deze auto dat zegt wel wat.

Heel veel succes met de nieuwe auto bogent..
MajikSimon

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto