[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Mich : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 09:15

Mich

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Mich

Berichtdoor Mich » 28 jul 2013, 23:35

Hallo beste mensen,

nieuw op dit forum zal ik mij voorstellen.

Mijn naam is Michiel de Jong en ik ben sinds een jaar trotse 3e-eigenaar van een groene 230E uit 1983.
De Mercedes rijdt op benzine/LPG, heeft een schuifdak en een compleet origineel interieur.

Onderhoud en reparatie wil ik zoveel mogelijk zelf doen.
Daar zijn specifieke onderdelen en kennis voor nodig welke ik via dit forum denk te kunnen vergaren.

vriendelijke groeten,

Michiel de Jong
Mich
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Ja

Re: Mich

Berichtdoor Ralf T » 29 jul 2013, 08:49

Welkom op het forum, Michiel!
Ralf T
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Mich

Berichtdoor Robin-H » 29 jul 2013, 10:05

Hi Michiel,

Welkom! Dat schuifdakje is heerlijk met de weersomstandigheden van de afgelopen weken :D En ja... foto's zijn altijd welkom hè.

Gr,
Robin
Robin-H
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1968
Automaat: Ja
LPG: Nee

Keer terug naar Even voorstellen