[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Aansteker aansluiting : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 00:00

Aansteker aansluiting

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Aansteker aansluiting

Berichtdoor Jakob » 15 aug 2013, 15:06

Hallo,

Mijn aansteker doet het niet meer. Het probleem zit hem in de asbak zelf ergens. Ik wil echter volgende week op reis vertrekken en heb een aansteker nodig voor de GPS.

Is het mogelijk om op de stekkertjes achter de metalen 'houder' van de asbak gewoon een aansteker uit een automarkt te plaatsen?
Jakob

Re: Aansteker aansluiting

Berichtdoor Jakob » 15 aug 2013, 15:07

Het gaat om het connectortje dat je in volgend topic zit

elektra-t14267.html
Jakob

Re: Aansteker aansluiting

Berichtdoor Hans230CE » 15 aug 2013, 16:37

Op zich lijkt het me geen probleem om deze aansluiting te gebruiken voor een externe plug.
Vermoedelijk is het zelfs beter om voor je GPS of wat je ook wilt aansluiten. De aansteker in de W123 is nl ontworpen in het pre-GSM/GPS tijdperk, waardoor de laadplug van die toestellen eigenlijk een tikkeltje t(e groot zijn voor de aansteker en daardoor zich wel eens gaan moeien met de radio.

Wel netjes afwerken om kortsluiting uit te sluiten :woohoo:
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek