[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Internationale Zomer Oldtimerbeurs Automobielen : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 08:40

Internationale Zomer Oldtimerbeurs Automobielen

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Internationale Zomer Oldtimerbeurs Automobielen

Berichtdoor key78 » 20 aug 2006, 20:26

Ik heb vandaag een bezoekn gebracht aan de Internationale Zomer Oldtimerbeurs Automobielen,in het Autotron Rosmalen. Hetv leek wel een Mercedes oldtimer beurs. Ik opverdrijf niet als ik schat dat zeker 60% van de aangeboden auto's mercedessen waren. Zeer veel w123érs werden aangeboden tegen toch wel erg hoge prijzen.

Iemand anders nog wezen kijken??
key78

Antwoord:Internationale Zomer Oldtimerbeurs Automobielen

Berichtdoor Vince280CE » 20 aug 2006, 22:39

Nee jammergenoeg niet. Had niet veel te doen, dus was missch best wat geweest om deze troosteloze, natte dag nog een zonnige wending te geven B), maar wist het helaas niet.

Werden er behalve auto's ook onderdelen aangeboden?

A.s weekend is de Vehikel in Utrecht (Veemarkt). Daar ga ik wel naartoe. Nog nooit geweest, dus ben benieuwd! Gaan er komend wknd nog andere clubleden naartoe?
Vince280CE

Antwoord:Internationale Zomer Oldtimerbeurs Automo

Berichtdoor Govert » 20 aug 2006, 23:21

<br><br>Post edited by: xxx, at: 2010/03/26 16:01
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor 230TE » 21 aug 2006, 01:24

Hallo ben op de beurs geweest samen met Ron Bisschops.
En inderdaad wat waren ze hoog geprijsd.
Als je voor een W123 12.000 euro durft te vragen
dan mag je verwachten dat hij in topconditie is.
En als je dan kleurverschil ziet en de plekken kunt aanwijzen waar ze iets aan gedaan hebben, dan zakt bij mij de prijs toch wle erg snel.

Omdat we samen een station hebben waren we benieuwd of er 1 stond. Het bleef bij 1.
Dit was een 300TD uit de USA met alle opties in het wit.
Hij was zeker niet in perfecte staat en ze vroegen er 11.000 euro voor.....

Verder geen commentaar.

Veel wagens waren overgespoten.Niets mis mee maar doe het dan goed en spuit niet over de rubbers heen en spuit niet alleen de spatborden doe dan ook de moterkap want kleurverschil houd je niet tegen.

Wel veel onderdelen maar meer modelwagentjes.

We vonden het zeker wel gezellig want ja waar lul je anders over op zo'n dag dan over je hobbie.

Voor sommige was deze hobbie toch iets te duur geworden en wilde toch wel van een bolide af.

En inderdaad veel mercedesen.
Maar ja dit zijn ook de enige oldtimers die goed blijven rijden...

Dus weer een ervaring opgedaan.

Roland
230TE

Berichtdoor Govert » 21 aug 2006, 08:09

<br><br>Post edited by: xxx, at: 2010/03/26 16:04
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Berichtdoor Partin » 21 aug 2006, 08:10

Zou het geen idee zijn om op de site ergens een plek te reserveren waar een "evenementen"-kalender staat, waarin de data van dit oldtimer bijeenkomsten e.d. kunnen worden aangemeld?

Ik hoor het vaak via via, maar meestal pas nadat ze al geweest zijn :(. Het lijkt mij nl. erg leuk om eens naar een oldtimer dag te gaan, zeker als er ook nog eens veel Mercedessen te zien zijn ;-).
Partin

Berichtdoor Govert » 21 aug 2006, 08:56

<br><br>Post edited by: xxx, at: 2010/03/26 16:06
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Berichtdoor mercman » 21 aug 2006, 12:15

Ik ben afgelopen zaterdag ook in Rosmalen geweest! idd erg veel benzen in "redelijke" staat die zonder blikken of blozen voor topprijzen worden aangeboden.

Naast dat er veel 123ers werden aangeboden, ook opvallend veel W116 en R107.
Welk type er ook aangeboden werd, de vraagprijzen waren voor de meeste modellen vaak 5K te hoog.

Voor de rest natuurlijk wel erg leuk om een middagje rond de struinen.

As weekend naar Vehikel! Meer van hetzelfde maar het blijft leuk!
gr
Edward
mercman

Berichtdoor HH01 » 21 aug 2006, 19:26

Ook wij zijn zaterdag naar Drunen geweest. Kijken naar klassiekers en W123/ 108 in het bijzonder. Die waren aanwezig, inderdaad de prijs/ kwaliteit verhouding is mij erg tegen-gevallen. Z
Zelf ben ik op zoek naar een 280E en die stond er ook, maar...
Nog steeds zoekende dus, verder een hele leuke en leerzame dag gehad.
Hans en Corne
HH01

Berichtdoor key78 » 21 aug 2006, 19:33

Leuk om te horen van de andere bezoekers dat zij ongeveer hetzelfde gevoel hadden over het Rosmalen evenement.

Vehicle ben ik vorig jaar nog een keer geweest en vroeger nog wel vaker. Dat is toch meer echt een beurs voor brommers/motoren en onderdelen. Een aanrader om eens heen te gaan, leuk om al dat roestige spul eens te zien, maar niet specifiek voor de W123.
key78

Berichtdoor JeroenW » 22 aug 2006, 23:35

Beste Vince,

Ik denk dat ik vrijdag even ga kijken, maar ik vrees dat er wel erg veel "brommers" zullen zijn en weinig Benzen maar goed even kijken kan altijd en wie weet.

Groeten Jeroen
JeroenW

Berichtdoor Govert » 23 aug 2006, 00:02

<br><br>Post edited by: xxx, at: 2010/03/26 16:12
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Berichtdoor Vince280CE » 23 aug 2006, 18:57

Govert, das een flinke smak geld voor (maar) een 200D! Daar heb je er in Duitsland twee voor die minstens in eenzelfde staat verkeren met minder dan 2 ton op de klok. (tenzij dit exemplaar 50.000 gelopen heeft, dan kan ik me iets bij deze prijs voorstellen natuurlijk.

Een van de redenen waarom ik zou gaan naar de vehikel, is om natuurlijk effe lekker te snuffelen tussen W123 spul, maar eigenlijk om het Autohandboek Mercedes Benz 250 & 280 vertaald door P. Olving van uitgeverij Kluwer op de kop te kunnen tikken.:side:
Vince280CE

Berichtdoor Govert » 23 aug 2006, 21:37

<br><br>Post edited by: xxx, at: 2010/03/26 16:12
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder