[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
StowMark : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 09:18

StowMark

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

StowMark

Berichtdoor StowMark » 18 aug 2013, 12:39

Hallo,

Ik ben Mark ben 35 jaar oorspronkelijk uit Liverpool maar ondertussen al 26 jaar in Nederland :-). Ben getrouwd al 8 jaar met Noël, Ik heb 2 kinderen dochter Robyn (4) en zoon Casey (1) hij is nu al weg van auto's kruipt het huis door met zijn auto's met daarbij de nodige auto geluiden natuurlijk :lol:

Ik heb een 230 coupé (1978 ja ja wij zijn even oud) overgenomen van mijn schoonvader, die behoorlijk autogek is. Hij heeft bijna alles al in bezit gehad van lambo naar Excalibur maar vooral veel Mercedes. Hij had deze zelf gekocht met de bedoeling deze zelf te houden, maar hiernaast had hij een nieuwere cabrio en coupé gekocht (CLK) waar hij veel in rijdt. Toen zag hij hoe blij ik was de coupé te zien en als klein kind was toen ik erin zat toch na goed overleg aan mij verkocht. Ik heb hem nog niet in bezit omdat 1 van de voorwaarden was dat ik hem niet kreeg tot hij 100% overtuigd was dat hij in orde was. Hij zit een paar weken nu bij de garage waarbij bleek dat de dorpels niet echt goed waren, ondertussen is dit opgelost door nieuwe te plaatsen :-). Voor de rest zijn alle filters en vloeistoffen vervangen en rijdt perfect. Natuurlijk zijn er kleine dingen die voor het mooi gedaan moeten worden maar daarom wou ik hem ook naast dat ik het een mooie auto vind. Ik moet aan het sleutelen zijn heb ik ook met mijn motor! En het is ook leuk om onderweg nieuwe dingen te leren. Dus zal ik hopelijk veel van jullie kunnen leren en lol hebben natuurlijk :-).

Als goed is kan mijn nieuwe trots deze week opgehaald worden. Ben overal aan het kijken voor spullen voor de auto wil eigenlijk op den duur alles vernieuwd hebben dat hij gewoon nog vele jaren meegaat. Maar vooral velgen nu zitten er de ik denk standaard stalen wielen met metalen wieldoppen in kleur erop, ik vind de oude AMG Penta (denk ik dat het zijn) het mooist. Dus ben op zoek. Ik hoop jullie niet in slaap te hebben gebracht met mijn verhaal, dus zeg ik hierbij hallo allemaal.

Mark
StowMark
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230CE
Bouwjaar: 1966
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: Hallo allemaal

Berichtdoor Toontje » 18 aug 2013, 13:09

welkom
das makkelijk als je wagen net zo oud is kun je je leeftijd niet vergeten
stalen velgen met doppen zien er altijd schoon uit die andere velgen ben je slaaf van
zelf vind ik het verkrachting van de wagen als je die amg velgen erop zet een kroonkurk houd de wagen nog wat in stijl maar ja wie ben ik ieder zijn smaak
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor StowMark » 18 aug 2013, 13:23

Dit is hem hoop dat het lukt met foto plaatsen!
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (23.29 KiB)
StowMark
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230CE
Bouwjaar: 1966

Berichtdoor Quinten » 18 aug 2013, 16:25

Hoi Mark welkom :)
Quinten

Berichtdoor Robin-H » 18 aug 2013, 17:55

Oeh! In het wit zijn de coupé'tjes toch ook wel mooi. En wat een aparte voorbumper heb je... Is 't een Amerikaantje geweest?

Verder ben ik het eens met de velgen, wieldoppen of kroonkurken, maar ja.. Smaak is inderdaad persoonlijk.

Veel plezier ermee!
Robin-H
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1968

Keer terug naar Even voorstellen