Dag allemaal,
Ik ben Hans (47), knettergek van auto's en woon aan de Belgische kust, ik had een kennis en die reed met de 230CE. Hij moest voor zijn werk in de luchtvaart overal naartoe en dan stond benzie in weer en wind op zijn baasje te wachten.
Tot op het moment dat hij een firmawagen kreeg, dan stond benzie helemaal te verkommeren. Hij sprak de woorden; "Hans, you've got a big garage, can I put the Benz in it 4 a wile." Benzie kwam, kennis ging naar het buitenland en na een tijd belde ik hem op en vroeg hem wat hij van plan was met de wagen. "You like it, so if you want you can have it", en een paar dagen later lagen de papieren in de brievenbus en was Benzie van mij, gratis, voor niks dus, mazeltof dus.
Sindsdien is hij helemaal weer de oude en is al het zand, roest, alhoewel minimaal, verwijderd en is het beestje met de beste zorgen omringd. Hij blinkt weer als een spiegel.
Hij wordt dagelijks gebruikt en genoten door het vrouwtje of mezelf, alhoewel ik voor het zware werk een Range heb, ik toch dolgraag met benzie rij,ik soms moet toezien hoe vrouwtje ermee de straat uitspurt. Een paar dingetjes wil ik nog veranderen, zoals elektrische ruiten, handig in de zomer. De stalen velgen zijn ook vervangen door kroonkurken. En een paar weken geleden was zijn oude baasje even terug in het land en hij zei "I've made a good choise 4 the car"
Jullie forum is prachtig en heeft me al van veel kleine probleempjes af geholpen, speling op het stuur, geen tellerverlichting. Ik hoop binnenkort een foto te kunnen tonen.
GTS Hans