[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Mercedes Jantje : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 09:34

Mercedes Jantje

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Mercedes Jantje

Berichtdoor Mercedes Jantje » 04 sep 2013, 19:02

Beste Medelid,

ik wil mij graag even voorstellen.
Ik ben Jan van Dijk uit Someren en heb al veel over het de W123 club gehoord maar het is er nooit van gekomen om me aan te melden, dus bij deze.
Ik koop Mercedes W123 (en andere type's)in voor onderdelen/sloop.
Verder verkoop ik Mercedes onderdelen van diverse type's maar met name de W123.
Natuurlijk ben ik ook een Mercedes liefhebber in hart en nieren.

Aantal auto's? Dat is nogal gevarieerd. --> http://www.janvandijk-handelsonderneming.nl

Met vriendelijke groet,

Jan van Dijk
Mercedes Jantje
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1972
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Mercedes Jantje

Berichtdoor Bart200D » 05 sep 2013, 10:30

Hey Jan,

Welkom hier.

Ik hoop alleen dat je aanmelding niet bedoeld is om elke auto of onderdeel die hier te koop wordt aangeboden voor iemand's neus weg te snoepen natuurlijk :o

Geen idee of er hier veel professionals op dit forum zitten maar aangezien dit een forum is voor en door de hobbyist stel ik mij vragen bij een "professionele" aanmelding.

Gegroet,

Bart
Ein W123 fährt immer, wo eine StraBe ist.
Bart200D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968

Re: Mercedes Jantje

Berichtdoor Mercedes Jantje » 09 sep 2013, 17:44

Hoi Bart,

ik begrijp dat dit niet de bedoeling is. Als je in Mercedessen of Mercedes onderdelen handelt dan wil dat nog niet zeggen dat het niet je hobby kan zijn. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt.

Ik dacht wel dat er meerdere bedrijven op dit forum zitten.

Vriendelijke groeten,

Jan
Mercedes Jantje
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1972

Keer terug naar Even voorstellen