[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Jannes : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 09:27

Jannes

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Jannes

Berichtdoor Jannes » 06 sep 2013, 13:15

Medeliefhebbers,

bij deze wil ik me even voorstellen als nieuweling op dit forum.

Sinds een week blije eigenaar van een MB 230CE uit 1980. Zelfde bouwjaar als ikzelf en na lang wachten eindelijk een in bezit.

Geen showroom staat maar gewoon een zeer nette goed onderhouden auto met niet al te veel km (180.000). Nog genoeg werk om hem in perfecte staat te krijgen.

Ik ben nog wel op zoek naar wat tips, trucs en onderdelen dus zal me dus nog wel regelmatig melden met een vraag.

Kan iemand in eerste instantie vertellen hoe ik de afbeeldingen hibij plak??

Grt, Jannes
Jannes
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230CE
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Ja

Re: kennismaking.. 230CE

Berichtdoor Robin-H » 06 sep 2013, 13:19

Welkom Jannes!

Via de computer kun je bij het plaatsen van een bericht bijlagen toevoegen. Kijk hiervoor even onder het invoerveld van het daadwerkelijke bericht.

En vanzelfsprekend willen we foto's van je bolide zien :D

Gr.
Robin
Robin-H
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: kennismaking.. 230CE

Berichtdoor Jannes » 06 sep 2013, 13:24

Dank je Robin,

kijk vanavond thuis meteen even en zal wat pics toevoegen..

Grt,
Jannes
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230CE
Automaat: Nee
LPG: Ja

Keer terug naar Even voorstellen