Hallo allen,
Ik ben al tijdje lid hier, maar heb nog niet de beleefdheid gehad om mezelf voor te stellen.
M'n auto is 'n '85 240D. Kleur is Anthrazitgrau, interieur was "wit", heb er een ander ingezet, ik weet niet wat de exacte naam voor de bruine kleur is van dit 2e-hands interieur.
Heb auto gekocht in Engeland maar 't stuur staat wel aan de juiste kant. Was impulsbod op eBay. Maar toen ik het hoogste bod bleek te hebben, stond er niks anders op dan de auto te gaan ophalen.
Heb de versnellingsbak laten reviseren, nieuwe koppeling, interieur vervangen zoals gezegd, nieuwe schokdempers voor en achter, wat laswerk etc. Staan bijna 300K kilometers op de teller. Bijna alles werkt, maar er is nog meer werk te doen. Ik twijfel of ik verder ga met deze auto. M'n droomauto is 'n 123 met 'n 2,8E, Coupé of Berline (daar verander ik vaak van gedachte), in 'n mooie kleur en met mooi interieur en 'n automaat. Ik kijk vaak rond, als ik 'n mooie tegenkom zal ik wel kunnen beslissen of ik nu de berline of de coupé de mooiste vind.
Zodra ik heb uitgevlooid hoe ik hier foto's van m'n auto kan plaatsen ("bijlage toevoegen"-knop doet het niet), volgen er ongetwijfeld. Alvast proficiat aan de beheerders van deze site, ik weet dat er erg veel tijd in kruipt. Site is super.