Rv buitenste stuurkogel is versleten. Even zoeken in "mijn"magazijn. 2 uur later nog steeds niet gevonden!
morgen verder, wellicht wordt het een nieuwe.
Nu donderdag. Het is gefikst!!
Ging mijn nieuwe stuurkogel ophalen, kom ik daar zegt die: nu ik jouw zie besef ik dat ik zojuist jouw stuurkogel heb meegegegen aan iemand anders! shit. vraag hem. aan wie dan? Ohhh, die ken ik, ik haal het wel op. iedereen blij en ik kom thuis; is het de verkeerde. Heb ik de binnenste i.p.v. de buitenste! even bellen, zegt die beste man: op schermpje staat toch echt: binnenkant is die korte, en wielkant is die lange. Kom het wel even terug brengen, geld terug en gaat weer verder kijken in "mijn "magazijn. In zijn scherm staat het gewoon verkeerd! Ik heb tenslotte 3 x W123 staan om te vergelijken. En wat denk je; op de donor auto van 1977 zit dus een ander type stuurkogel. doorsnede v/d schroefdraad is dunner. Van af ongeveer 1978 is MB overgestapt op een iets dikkere stang. Dus om een lang verhaal kort te maken.Ik had gisteren dus wel de juiste gevonden ( dacht dat het W115 was). Heb lekker type 1? erop gezet, compleet de binnen en buitenste kogel van uit mijn voorraad.
Dus lekker een dagje aan het klooie geweest, en stuur het het weer perfect!!!
Ze zeggen dat het hobby is.