[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Trillend stuur : Algemene vragen over jouw auto
Nadat mijn Benz van de week is uitgelijnd trilt het stuur redelijk heftig bij een snelheid van boven de 120 km/h, daaronder rijd tie goed en rustig. Nogal irritant en lijkt me niet wenselijk. Weet iemand of dat een gevolg zou kunnen zijn van het uitlijnen? Of zou er iets anders aan de hand zijn? Stuurdemper?
Heu, de stuurdemper zorgde er bij mij voor dat de Benz op de snelweg nogal ging "zeilen", als in: hij liep van streep tot streep. Hebben ze bij het uitlijnen ook de boel uitgebalanceerd?
volgens mij kan de demper daar niet zoveel aandoen, ik zou de banden voor eens laten balanceren. Of er zit een slag in de band zelf, even op t krikje dan zie je het wel. gr Maikel