[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Lekkage : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 08:32

Lekkage

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Lekkage

Berichtdoor Andreas » 26 aug 2006, 18:07

Hallo,

Ik heb een 300TD. Nu lekt m'n dak en mn kofferklep. Weten jullie wat daaraan het beste is te doen? De afvoergoten van mn dak zijn niet verstopt. Weet iemand wat een nieuw rubber voor mn achterklep kost? volgens mij is daarmee een hoop verholpen!

Alvast bedankt!

Andreas
Andreas

Antwoord:Lekkage

Berichtdoor 300d » 27 aug 2006, 12:21

Hoi Andreas,

ik weet dat zo´n rubber op ebay.de wordt verkocht door een bedrijf voor 18 euro ex verzendkosten. Het is dan wel een imitatie en geen origineel,

groeten Bert
300d

Berichtdoor 300d » 27 aug 2006, 12:21

Hoi Andreas,

ik weet dat zo´n rubber op ebay.de wordt verkocht door een bedrijf voor 18 euro ex verzendkosten. Het is dan wel een imitatie en geen origineel,

groeten Bert
300d

Berichtdoor Rob Holewijn » 27 aug 2006, 18:29

Voor die rubbers moet je bij Marcel Kappen in Dalen zijn. Die heeft goede vervangers en stuurd ze op.
Rob Holewijn

Berichtdoor Hans230CE » 27 aug 2006, 20:34

ik had een lek in de koffer, toen werd me gezegd het rubber te vervangen, ==> 0 gevolg, ben dan in de historie van benzie gedoken en de rubber rond de achterruit was al vervangen, al de kanalen nagezien van het schuifdak, blijven lekken==> een tube silicone gekocht en bij het rubber van de achterruit de bovenkant en onderkant met een dun straaltje ingespoen, sindsdien is alles droog. Wil ik maar zeggen dat het niet aan de achterklep rubber moet liggen.

Gtzz Hans230ce
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto