ehhhh. Ik dácht een wagen te hebben waar weinig aan moest gebeuren.
Sinds de aankoop in maart heb ik al gedaan laten doen:
- beide wielkast randen achterzijde vervangen
- diverse spuitwerk a/d beide zijkanten
- nieuwe accu
- houten stuur vervangen voor originele
- bekleding volledig gereinigd
- Deurhendel bestuurderskant vervangen
- Grote beurt
- Waterpomp vervangen. deze ging kapot op weg naar
de garage voor de grote beurt.
- bezig geweest met Zebrano verfraaing ( later weer
ongedaan gemaakt)
- kabel voor de standenschakelaar van de ventilator
hersteld
- Dak gangbaar gemaakt
Wat er nog moet:
- spuitwerk motorkap (is wel goed, maar
is 'sinaasappel structuur'. de rest is mega-strak,
dus dat irriteerd.
- Op zoek naar elektrische benodigdheden voor de
ramen (is nu handmatig), incl knopbediening voor
het console.
- Mogelijk gasinbouw, maar ben er nog niet uit. Hoor
goede reakties, maar net zoveel negatieve.
Bovendien zouden de 'E' modellen meer problemen
hebben.
- Vervangen achterraam, omdat de verwarming het nog
nauwelijks doet. Of heeft iemand een andere
suggestie???
- Sinds kort (sinds deze zeiknatte augustusmaand
eigenlijk) kleine druppeltjes bij de voorruit. Kan
uit dak komen, kan ook het rubber zijn. Opzoeken
en herstellen dus.
- Naar de Lasser (specialist in klassiekers) brengen
voor de verbinding tussen de balk en de
achterwielkast. Diezelfde lasser
heeft geconstateerd dat er verder niets aan de
hand is met de auto.
Verder gaf-ie complimenten voor gedane het
spuitwerk.
- ennehhh tegen de tijd dat bovenstaande is gedaan,
komt er vast wel weer iets om de hoek
kijken ......
Vandaag een set kroonkurkvelgen uit Enschede gehaald met volledig nieuwe banden en splinternieuw gecoat. Die moeten er dus ff onder gezet worden.
<br><br>Bericht gewijzigd door: Pietje, op: 2006/08/27 22:04